Aşk Msn Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Aşk Msn Nickleri



2 Ocak 2008 Çarşamba

Aşk Msn Nickleri











Hér Adamım Diyen Adam DéğiLdir,,SéninDe Dédiğin Gibi Hér DélikanLıyım DiYén DéliKanLı Déğildir SénınDé olmaDığın Gibi

Hayatımda gördüğüm en güzel rüya içinde senin Olduğun Rüya.

Ömrüm boyunca Hissettiğim en derin Sevda Senin Sevdan

Gördüğüm En güzel pırlanta Senin Gözlerin

Ve düşünü kurduğum en güzel hayalim sensin Bitamen


Çıtıpıtı olgun olmuşsun,içini dışına vurmuşsun.DIŞINI SÜSLER,İÇİNİ TAKMAS OLMUŞSUN!

seni takibe alan gölgelerdir. Sen yürüdükçe seni sorgular ve bir gün güneş batar.

Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan, Mavi denize dalardım geriye bakmadan .Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni .Taa ki beni sende bulana kadar.

Yoku$u ßen CıkTm YoL $eNiN oL$n, ZehRi ßen IctiiM $u $enİn oL$un ßi tAne ßuLmu$un HayıRLı oL$n ßi tAnedE ßen ßuLdm HabERİn oLSuN!!!

Seni düşünür , seni özlerim . Sevgilerin özlemlerin derinliğinde .Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla , Bir sonbahar serinliğinde..

Çok ßıkarsan Hayattan ßir mezarLığa git, öLüLer ii biLir ya$amak güseLdir

Sevgi bir yıldızdır yanıp sönen , Masmavi bir düştür gökyüzünde hiç ölmeyen , Sevenlerin mumudur sevgi , Eriyip de hiç bitmeyen.

DağLaR öNüMde diz çökeRkeN kayaLaRa yaLvaRaMaM…NehiRLeR ßaNa akaRkeN ßiR daMLayLa uğraşMaM..

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

11 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL Bİ SİTE YAPMIŞSINIZ ELLRİNİZE SAĞLIK E BİZEDE KULLANMAK DÜŞÜYO ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER KENDİNİZE İİ BAKIN BBBBYYYY:)))

Adsız dedi ki...

way be harbi gsl sözlermiş ellerinize saglık :D

Adsız dedi ki...

yaa güsel amaaa biz bunu nicke yazana kadar yer doluyo bide çok uzun az ve öz olsaydı daha iyi olurdu:)

Adsız dedi ki...

ooof bu nickler harbi manyakk güselll.kim yaptıysasa elinii sağlık cnmm

Adsız dedi ki...

DeNiZ...
yha gsl olmuşta msne sığmıooo azcıkta kısa olablr:(

Adsız dedi ki...

yaa kımm bu nıcklerı yaptıysa elıne saglık basyyıldım

Adsız dedi ki...

ya bence cok guzel nickler kim yazdıysa sagolsun yazan cocuk harbiden asık olmuss ama bu hayattta kızlara asık olunmaz

şeker selin dedi ki...

ya bu nickleri yazan çok çok güzel yazmış bu yazan kişi harbiden aşıkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

eyecut(Aykut) diyor ki...
(HERKEZ MÜKEMMEL OLABİLİR AMA GEREKSİNİM DUYDUĞU TEK ŞEY SEVGİ DOLU BİR YÜREK) buda benim sözüm xD

Adsız dedi ki...

yha çok gsl olmuş elinize sağlık.bu da benden olsun
"YAĞMURUM OL AMA ISLATMA,GÜNEŞİM OL AMA YAKMA,RÜZGARIM OL AMA SAVURMA,SEVEBİLDİĞİN KADAR SEV AMA BENİ SENSİZ BIRAKMA!"

Adsız dedi ki...

tskler...