Çook Komik Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Çook Komik Nickler



26 Aralık 2007 Çarşamba

Çook Komik Nickler











Atı alan Üsküdar’ı geçti. Takibe Devam edelimmi acaba Komserim ..

Şu çocuğu doğuramadım yaaa!..İçimde kaldı.

Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş , Bak yalan Hiç Kedi konuşurmu yaw.

Kızıma ağırlığıyla altın verdiler vermedim , Sen bedava al yoksa evde kalacak .

Çorbamdan kıl çıktı.. Beni kimle aldatıyosunuz aşçı bey?..

Bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz , Tutarsa bir deniz tutar midem bulanır kusarım.

Bayram değil, seyran değil.. hay allah arkası aklıma gelmedi.

Hava korsanı uçağı kaçıracaktı yapamadı, Çünkü; uçağı kaçırdı…

Çingeneler Amerikayı nasıl okur? ABE DE..

Ya bu avrupa bizi hiç sevmezmi, Yine soğuk hava dalgası geliyormuş avrupadan.

Uzun lafın kısası : Kısa Laf

Oyunu ayakta alkışladım.. Malesef Oturacak sandalye kalmamış.

Zencinin biri denize düşerse ne olur? Rengi solar..

Dün kazı kazandan kazı kazandım :)

Yumurtanı sahanda mı yersin? Yoksa deplasmanda mı?

Alfabe artık 28 harf, “O” şimdi asker! En komik olanıda bu :)

demek Ağrı kesicin var, peki erzurum kesicin var mı?

Oğlum Geldin mi? Yok baba daha gelmedim.

1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır!?! 1, 5, 5 Karakol !

Hakan Şükür sahada sakatlanmış. Kim taşımış? Hakan Taşıyan…

Seni görünce gözlerim dolar, kulaklarım euro.

Kadın hakkı diye bir şey yokur. Çünkü Hakkı erkek ismidir…

Tem otoyoluna muz düşerse ne olur? Temmuz…

Yıkanan Ton’a ne denir? Washington!

Geçen gün bir taksi çevirdim, hala dönüyor!

Cin Ali mavi mürekkebe düşerse ne olur? Blue Jean.

Sen kimi kandırıyorsun, bu söylediklerine kim inanir? inansa inansa Kadir İnanır…

Mevlana neden çok dönüyormuş? Çift okey gelmişte ondan…

Basamakta durmayın otomatik kapı çarpar, böler, karekökünü alır…


Adamın biri yarın ölücem demış. Yarmışlar Harbiden ölmüş.

Geçen gün kamyonu sürdüm. Leonardo da Vinci…

Fransızların nesi eksiktir? “Fran”ları tabii ki!

Çok iyi göbek atan kazana ne denir? İyi oynayan kazansın!

Tomi’nin annesi kimdir? Anatomi

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

97 yorum:

Adsız dedi ki...

bnce içlerinden bazıları güzel bide siz şuna bakın OMO REKLAMLAIRDA OYNUYAN Bİ KIZ TECAVÜZ ETMİŞLER AMA OLSUN KİRLENMEK GÜZELDİR :)

Adsız dedi ki...

YA BENCE BAZILARI ÇOOK KOMİK DE BAZILARI KLASİK MESELA:
TEM OTO OYLUNA MUZ DÜŞERSE NE OLUR...:s BEN CE BU GİBİLER HARİÇ ÇOK KOMİK ÇOK TEŞEKKÜRLERR..

Adsız dedi ki...

sprmişş benkine bakın tamamen kendi eserim:)
GİTME DUR NE OLUR,DAHA KAPPUZ KESECEKTİK;)

Adsız dedi ki...

harika olmuş ya:D

Adsız dedi ki...

AÇIKÇASI SAÇMA EN GÜZELİ ARALARINDAN:Zencinin biri denize düşerse ne olur? Rengi solar..
YANİ

Adsız dedi ki...

harbiden çok güselmişşş.. içim açıldı wallaha... ama ameliyat oldum ondaaan:))

Adsız dedi ki...

BENCE HEPSİ GÜZEL.BİDE BENİMKİNE BAK. SANA BİR ESPİRİ PATLATİMMİ ::BOMMMMM...

Adsız dedi ki...

hepsi güzeldi ama en güzelleri adamın biri yarın ölcem demiş adamı yarmışlar harbiden ölmüş en güzeleri bence buydu diğerleride güzedli ama en güzeli bana göre buydu

Adsız dedi ki...

valla hepsi güzel olmuş gülmekten bayıldım kimse ayıltamadı ama ilahi azrail sen adamı öldürüsün...

Adsız dedi ki...

hepsi güzeldi

Adsız dedi ki...

BENCE EN GÜZEL NİCK TABİ ORDA OLMAYAN BİR NİCK BU AMA OLSUN:
ADAMIN BİRİ VARMIŞ İKİNCİ DÖNEM DÜZELTMİŞ.
BURDA OLAN EN GÜZEL NİCK DE:
MEVLANA NEDEN ÇOK DÖNÜYORMUŞ?ÇİFT OKEY GELMİŞTE ONDAN.HAH HAH HAH
ÇOK KOMİK DEME...

Adsız dedi ki...

idare ederler bunlara ne dersiniz

3 Çocugu daha dogmadan menemen olan acili tavuk

Amuda kalkip el çırpan kaplumbaga

Zenci MahaLLesindeki SolaRYumCu

Adsız dedi ki...

bnce en güseliii alfabe artıq 28 harf "O" şimdi asker!! çoq komiqti süper yane bayıldımmm :D :P

Adsız dedi ki...

harbiden çok güselmişşş.. içim açıldı wallaha... ama ameliyat oldum ondaaan:))

kardes fazla açılma boğlursun

Adsız dedi ki...

ya ne kadar komık olmuus yaaa gülmekten öldümm bayılıyom kurtarın wallahı süper olmus gülmekten geberdım bıde benımkıne bakın=prensesin kaç tane dostu vardır tabikide annesi

Adsız dedi ki...

bence hepsi güzel ama içlerinden en güzeli 'dün bir taksi çevirdim hala dönüyor'

Adsız dedi ki...

off ordakı mevlana komedısını kaldırın carpılcanız işte size komık Nıck Kaderinde Tecavuze Ugramak Varsa Cırpınmayı Bırak Zevkıne Bak :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D kahrolsun pkk yasasın ssk

Adsız dedi ki...

Bu nickler çok züpper bunu yapanın yanağından mucux :):)

ıraz dedi ki...

valla güzel ama bazısı

Adsız dedi ki...

nedemiş polat abi İÇİNDEYİM NASILSA nedemek istedi sizce

Adsız dedi ki...

emeğe saygı ama bence komik değil yani bunlar artık çooook eskide kalan espiriler ("BENCE")

kubra77 dedi ki...

güselmiş:)
PAMUKTAN PRENSES OLUR MU HİÇ.PRENSES DEDİĞİN TAŞ GİBİ OLUR..:) buda benden

aybüke dedi ki...

abi bnce süper olmuş yaww bn çok beyendim yapnlern ellerine sağlık bnce dahada bişe yazabilirler bide çok komik olmuş bazı espiriler ii deil ama geneli çok güsell...:):)

OGULCAN dedi ki...

BENCEDE ÇOK GÜZEL OLMUŞ BİDE ŞUNU EKLEYİN ADAMIN BİRİ UÇAĞI KAÇIRCAKMIŞ YAPAMAIŞ;ÇÜNKÜ UÇAĞI KAÇIRMIŞ...

isim lazım değil :) dedi ki...

güzel ama hepsi değil bi tane de benden olsun
bir aptalı biir hafta nasıl bekletirsin ?
haftaya söylerim :):):)

selin dedi ki...

yha bence gsl olmuş ama bazıları çok sıradan be abi onları kaldırın nolur yha ben okudukca utanıom:D
bide benimkine baqın
BİZİM KÖYDE EBE YOKTU HEPİMİZ FIRLAMA DOĞDUK güzel dimi.):):)

selin dedi ki...

aslında gü
zel ama sıradan benimkine bakın bde
bizim köyde ebe yoktu hepimiz fırlama doğdukD:

isme gerek yokk dedi ki...

çokk güsell olmuş ama bazıları sıradan

tubiş dedi ki...

ay bnce çok güseldi ya bn gülmekten öldm walla ellerinize sağlık hmn kopyalıcam bunlarıalın buda bnden olsn:ilahi azrail sen adamı öldürürsün nslım ama zuahaha:d

zuzu dedi ki...

ya bence çok qomiqti ama aralarında esqiyenler de war yani şu nasıl pek qomiq deil ama... allah bundan sonra bahtını hep açık etsin desem bile inanma yaptığını çekeceksin :D

Adsız dedi ki...

.BeNi ÇEKEMEYEN anten ttaksın :D yada uydu tAksın bnİ HER ikiside çeker. hehehe:D

Adsız dedi ki...

valla hepsi muhteşem ötesi kim bulup yazdıysa ellerine sağlık.Bence en güzeli:
seni görünce gözlerim dolar,kulaklarım euro ha ha ha.Bide benimkine bakın:hayatımda vazgeçemeyeceğim üç şeyden biri sensin(sen:bu kişi belirlenemiyor)nasıl ama?Cevabımı acele beklerim

Adsız dedi ki...

UZUN LAFIN KISASI U.L. DEĞİL MİYDİ YAF :D

Adsız dedi ki...

yaww sizinkilerin yanında bişi değil ama bizz oks ye gircez oks de bize gircek nasıll ama bide şu dereceye girmek için çok çalıştı hasta oldu derece on girdii ALLAH için komik değil mi ?????

Adsız dedi ki...

böyle bişey görmedim harikalar 1 senedenn beri bu siteye giriyomm çok güzellerrrrrrrrrrrrrrr

HyPoNeS* dedi ki...

en komiği bu tabi ben yazmadım yorumların içindeydiOMO REKLAMLAIRDA OYNUYAN Bİ KIZ TECAVÜZ ETMİŞLER AMA OLSUN
KİRLENMEK GÜZELDİR :)

Adsız dedi ki...

ya bunlar çok komikde bazıları basit...Mesela;iyi oynayan kazana ne denir?iyi oynayan kazansın bence çok mantıksız.sizi bilemem

Adsız dedi ki...

çok güzel nickler var benimkide: AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM,SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM.

Adsız dedi ki...

superr . pes doğrusuuuuuuu bnm eserim = bir adam yüzmüş karısıda 200..= nasıl ama

Adsız dedi ki...

bence yarısı güzel digerleri kötü geldi bana sizcede öyleyse:):(

Adsız dedi ki...

bence idare eder bide buna bakın kendim yaptım:)"mehmet koyayımda demet demet""ramazan koyayımda para kazan"

Adsız dedi ki...

bazıları bilindik şeyler ama gsldi {adamın biri omoyla yıkanmış maymuna dönmüş neden?omoyla yıkanan herşey ilk hali gibi olurda ondan} =)

Adsız dedi ki...

cok güzel olmuş ellerinize sağlık bide bnmkine bakın "dersimiz bosh deil arcelik" hehhehhee koptuk ya bu arada 8/f den:):)

Adsız dedi ki...

ALLAH'IM KENDİM İÇİN İSTİYORSAM NAMERDİM YALNIZ ANNEME YAKIŞIKLI Bİ DAMAT WER:) derim ben herkese selamlar

Adsız dedi ki...

ya çok komiklerdi hepsini çok beğendim ama en güselide alfade 28 harf kalmış çünkü o askerdeymiş hahaha ne ka komik yaa:D:D:D:DD:

Adsız dedi ki...

Eskiden ali ata bakardı, şimdi karıya kıza.Eskiden ışıl süt içerdi, şimdi votka-redbull.Eskiden ipek ipi tutardı ,şimdi aahhh ipek ahh!!!

isimsizzzz sizene bnm ismimden yha dedi ki...

hepsi sperdi bnmkıde bu
bir adam karısını dovuomus sıl calmıs dovmeyı bırakmıs neden?
(essek sudan gelmıs)haha

Adsız dedi ki...

daha güzel olaßilirdi ßence

Adsız dedi ki...

Sitedeki nicklerden çok forumdaki yazılar daha çok tutulur BUNLARDA BENDEN

Gökte bir yıldız olsam ilk sana kayardım :D
Kız dediğin koluna yakışmalı vurdun mu duvara yakışmalı :D
Bırak bu işleri devlet şu işleri
herşeyimi bilmene gerek yok haddini bil yeter sizde bu kadar yeter byby

Adsız dedi ki...

yaa süper gülmekten kendimi tutamadım harika olmuş ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

wallaha çok güsel olmuş ama bide benim kine bakın:D:sewiyormusundedim sewiyorum dedi peki nekadar dedim ölesiye dedi kanıtla bakim dedim öldü enayyi:D:D

manisalı dedi ki...

wallaha gsl olmuş ama bide benimkine bakın::D 1 kadın ewde tek kalıormuş ama hamile kalmış neden çünkü(yalnızlık koymuş)hahahahhaha

Adsız dedi ki...

bunlar demode oldu artık.ayrıca uzun lafın kısası:kısa laf değildir uzun lafın kısası:U.L. dır..hehe
bebeğiniz altına ediyorsa çevirin üstüne etsin
adamın biri hindistan sokaklarında giderken başına BUDA heykeli düşmüş adamda budamı gelicekti başımıza demiş
bir bebeğe araba çarpmış bişi olmamış neden:çünküü bezi bariyerliymiş...

Adsız dedi ki...

ya bence güzel olmuş siz bide buna bakın sen benim hayatımda piyonsun seni kaybedersem puanım gider ben senin hayatında şahım beni kaybedersen oyun biter

Adsız dedi ki...

bence hepsi güseldi ama içlerinden en güseli dün bir taksi çevirfim hala dönüyor bide benimkine bakın (gülü seven dikenine katlanır. kaktüs sevenin vay haline)

Adsız dedi ki...

yazı yazamayan oturum açan zombi:(

Adsız dedi ki...

bence hepsi birbirinden komik amaaaaaaaaaa en komiği bir arkinin dediği:SanA BiR EsPiri paTLATayım Mı?:BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM:):d

Adsız dedi ki...

çok güzel saolun

Adsız dedi ki...

ben bazılarını beynedim ama benmkiiler daha iyi yapma be azrail maironun bile 3 canı9 var puhahahaha...:D

Adsız dedi ki...

alkollü araba kullanmayınız benzinlisini tercih ediniz

Adsız dedi ki...

selam.hepside güzel olmuş. bu da benım :*tencerem dibin is tutmuş
, deniz seki klarnet yutmuş* :D:D:Dhahahahahahahahah

Adsız dedi ki...

ya hepsi de çok kuseldi bakın bu da bndn
Bir şeyleri hatırlayamama ihtimaliniz şeye bağlıdır, şeye, hmmmm, Unuttum!!
Aids virüsüde,ebola virüsü de maymun patentli. Maymundan gelmediğimiz kesinde, galiba maymundan gideceğiz..
Bu sefer başladığım işi bitirec...
Tanrım kör oldum, artık kusura bakamıyorum.
Öküz gibi bakmakla tren durmaz ki!
dünyada öyle adil bir düzen var ki; kimseyi atlamadan hepimizi tek tek düzüyor!

Adsız dedi ki...

slm hepsi ç00k güsel olmuş bide şuna bakın yangın dolabnı açarsan nolur?yang kızar:D:D:D:D
haha

Adsız dedi ki...

yah hepsi güselde bakın şuna
bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma!
(bunu heryerde göreblrsnz...)

Adsız dedi ki...

çok gsl ellerinizi sağlık ama buda bndn olsun hadi herkz bişiylr kymaya çlşmış (adamın biri kafadanmış krısıda rafadan ) :D

Adsız dedi ki...

bence hepsi çook güzel olmuş.beğendim

Adsız dedi ki...

bu nickler çok güzel özellikle meslek dersi olan anatomiyi böyle çevirmişsiniz ya helal olsun

Adsız dedi ki...

çok komik walla gülmekten altıma yaptım desem yeridir

Adsız dedi ki...

ya bn o Alfabe artık 28 harf, “O” şimdi asker! En komik olanıda bu :)
espiriyi anlamadım bana anlatsanıza

Adsız dedi ki...

adamın biri varmış ikinci dönem düzeltmiş... budaii

adam kızmış istemeye gelmişler...

adamın biri yolda ellibinlira bulmuş ama ayaklı lira bulamamış...

adamın biri şoka girimş diğeri bim´ e

4kR3P dedi ki...

yorumlar ve sözler süper hepiniz saolun bu arada bide bnm nicke bakın
:::gercekler acıdır baklava tatlıdır, o zaman baklava gercek değildir :):):):)
imza:4kR3P

Adsız dedi ki...

bence bazıları güsel mesela alfabe 28 harf"o"şimdi asker sprrrrrrrr...

Adsız dedi ki...

cokk komik nickler bayıldım bi dahada ayılamadm :D

Adsız dedi ki...

yaa vallahi çok komiksiniz gül gül karnım çıtladı

Adsız dedi ki...

BENİ ÇEKEMEYENLER ANTEN TAKSIN!:D:D
bnimki nası amaa

Adsız dedi ki...

bu da benden:ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳHEMEN CANIMI ALMA YARABBİM BIRAKTA HAYATLA DİDİSEYİM,MÜMKÜNSE DİŞİ GÖNDER AZRAİLİMİ ÖLÜMLE SEVİŞEYİM ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ

Adsız dedi ki...

ya bene diger yazanları okudumda herkes ayrımcılık yapmış.bunun hepsi çok güzel olmuş.TEŞEKKÜR EDERİM YANİ SİZE.ARADA sırada bunu msn me koyuyorum...çok güzeller.sizin sayenizdede okulda adım esprili kız oldu ya madem yorum yazıyorum size bi tana espride ben yapayım bakın şimdi ALLAH İKİNCİ ZENCİYİ YARATIRKEN NE DEMİŞ(TÜH! BUDA YANDI DEMİŞ)SELİN

Adsız dedi ki...

Çok komikti bazıları ama malesef ..................................................!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

hepsi süper peki ya benimki nasıl
4.murat neden intihar etmiş?cvp=>ilk 3'e giremediği için =)))

Adsız dedi ki...

erkek hakkı yoktur kadın hakkı çoktur haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

çooooookk güzel bncee ....Harikaa yaa bravo .Gülmekten nerdeyse :D ^^

Adsız dedi ki...

BEN HEPSİNİ ÇOK BEĞENDİM...
HEPSİ ÇOK GÜZEL...
BEN DE BİR TANE SÖYLEYEYİM:::
"AŞK BAKMAKTAN İBARET OLSAYDI ÖKÜZ DE TRENE AŞIK OLURDU...:)

Adsız dedi ki...

çoook güselmiş çoook hoşuma gitti benim

Adsız dedi ki...

hepsi de güzel olmuşşş... .....................çcğ

Adsız dedi ki...

hepsi çok gsl olmuş bide benimkine bakın :arkadaş seçmek kavun seçmek gibidir en iyisini bulmak için yüzlercesini yoklarsınız!... nasıl?

Adsız dedi ki...

bnce en güzeli 1,2,3 tıp!! hayır 1,5,5 karakol! en güzeli buydu belki anlamamış olabilirsinn ama bnanladım üperr!!! içinde güzelleride var tabii....

Adsız dedi ki...

hakkaten gslmiş ama mevlana olanı beğenmedim çünkü onun gibi bi insan böyle tabir edilemez bnce sizce???ama yinede gslmiş tbrkerrrrr

Adsız dedi ki...

BENCE HEPSİDE SÜPER

Adsız dedi ki...

ÇoK GüZeL O
lMuŞ VaLlA

SÜPER

Adsız dedi ki...

Tebrikler çok güzel olmuş

Adsız dedi ki...

Buda benden Nickini bile görmek istemiyorum,oturum açmasan iyi edersin,iletilerim sana ağır mı geldi,engelledim mi seni afdersiN

Adsız dedi ki...

yha çok güzel bişey bunlar bide benimkine bakın çocuğunuzun altına yapmasını istemiyorsanız çevirin üstüne yapsın

Adsız dedi ki...

Muhahahaha Çok Komik Şeyler En guzelıde Kadın hakkı diye bişey yoktur çünlü hakkı erkek ismidir..

Adsız dedi ki...

bence hepsi birbirinden güzel :D ama benim ki de böyle:Gömlek 25 ytl pantolon 15 ytl kravr 10 ylt karne günü babandan dayak yemek ise paha biçilemez:D

Adsız dedi ki...

hebsü süperxD
bnmkilerde şunlarxD
*are zoo you see can me(arzu*u siken mixD)
*İnsanları niye kafasına su dökerek uyandırırlar? Çünkü suyun kaldırma kuvveti vardır.xD

Adsız dedi ki...

nizkler eskimiş biraz.. ama olsun emeğe saaygı bitene de benden

msn de şu anda 20 kişi çevrimiçi 7 si dışarda 4 ü hemen dönecek 6 sı meşgul Bitane SALAK da bu ncki okuyor!!:D

<><>Rümeysa<><>

Adsız dedi ki...

ben size 1 nick yazayim ;


aya baktım seni gördüm
sana baktım ayı gördüm



Blog Arşivi