Komik Yazılar | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Komik Yazılar



26 Ocak 2008 Cumartesi

Komik Yazılar











Kalp Krizi

Baba: Hıı kalbimm...
Oğul: Ne höyt..
Baba: İlacım ilacım..
Oğul: Ne ilacı hangi ilaç
Baba: Ceketimin cebindeki hıı..
Oğul: Hangi ceket
Baba: Lacivert olann...
Oğul: Hangi cebi
Baba: İç cep..
Oğul: Hangi ilaçç
Baba: Sittir git istemiyom beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar..
Oğul: Hangi köy ? Ana geberdi.

Baba: Hıınk kalbim
Oğul: Bi dakka baba bi sus bişey dinliyorum
Baba: Lan deyyus ölüyorumm
Oğul: Bi saniye baba şu bitsin bi
Baba: Lan ölüyorum diyorum hınkkk
Oğul: Baba ben napabilirim Azraili mi durdurcam
Baba: Sittir git evlat

Kız: Hınkk kalbim
Erkek: ne oldu kalbine?
Kız: Sıkıştıı hıı..
Erkek: Hıı çok kötü birşey ya geçen günde ben sıkıştım kendimi tuvalete zor attım
Kız: Eşşedü ennaa..
Erkek: Astir öldü

Erkek: Aşkım seni seviyorum
Kız: hıı tamam
Erkek: off (kalpsizin teki ama)
Kız: hınkkk kalbimm
Erkek: Oleyy kalbii varmışş

Komik Yazılar

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

6 yorum:

Adsız dedi ki...

çok komikmiş yhaçok beğendim :d:d:d:d:d süpersinizzzzzz:d

Adsız dedi ki...

fazla değil ama komik yine de

Unknown dedi ki...

gayet ii ama çoğaltın bence . .

Adsız dedi ki...

bence güzel olmuş ama daha uzun yazsalar çok güzel olurdu bu arada çok komik olması gerek

Adsız dedi ki...

yha çok güselmiş ben onu çok begendim hele kızla erkegi çok süper :d:d:D:d:d:d

Adsız dedi ki...

yha çok güselmiş ben onu çok begendim hele kızla erkegi çok süper :d:d:D:d:d:d