Sevgi Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Sevgi Nickleri



31 Aralık 2007 Pazartesi

Sevgi Nickleri











Kalbin hangi sevgi için çarpıyorsa yeni doğan günün güneşi
Seni ona kavuştursun.

Sevgili binlerce insan arasından gönül gözüyle görüp ayrı bir kimlik verdiğimizdi Her sözü büyü olan, dokunduğu herşeyi kutsallaştıran muhteşem insandı.

Nerede Hayat Varsa Orada aşk vardır .

Gerçek aşk öyle bir kuvvettirki , ormanda bulacağımı bilsem Tarzan olurum.

Aşk gülü dikeniyle kabul etmektir. bende seni dikeninle sevdim.

Sen ne biçim aşıksın sevdiğine seviyorum bile diyemeyen sen ne biçim aşıksın sevdiğine değer vermeyen nasıl aşıksın be sen nasıl aşıksın

Bazi rüyalar digerlerinden çok uzun sürer. Bazilari da çok çok güzel. Benim en uzun ve en güzel rüyam su an bu mesaji okuyor.

yürєğiмdє göмdüм sєиi söкüp αтмαк мüмкüи dєğiℓ yαиıмdα oℓαмαsαиdα rüyαℓαrıи yєтєr bαиα

Şimdi uzaklardasın benimle değil, ben ise yalnızım seninle değil, adın kalbimde dilimde değil, seni çok seviyorum elimde değil!

Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var.

Ay yildiza mutluluk fisildarken Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylasirken Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum içindeki umut çiçekleri hiç solmasin diye...

Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin

Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde,Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan olur derler, hayalimde degil kalbimdesin.

Ben sana uzaktan bakmayı ben seni uzaktan sevmeyi ben sen bilmeden seni yaşamayı sevdim bitanem

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

9 yorum:

Adsız dedi ki...

BNCE BAZILARI COHK SACMAYDI AMA BNDE BI NICK EKLIIM ... SEVDIKTE NE OLDU EFES ZENGIN OLDU.... YHA :D

Adsız dedi ki...

BENIM HOSUM GITTI DE NICLER BAZI NICKLER SACMA GEREKSIZ BENDEN BIR NICK(BUGÜNDE ÖLMEDİM MEZARCI)

Adsız dedi ki...

süper nickler ya siz bazı şerefsizlerin yorumlarına bakmayın süper onların kendileri saçma bnce
_________izmirli.girl_________

Adsız dedi ki...

aşk birgün biter, dert birGgün geçer artisliğe ne gerek var efendi olun yeter BY__TOGO

Adsız dedi ki...

qüseL yha fena deiL ((:

Adsız dedi ki...

bence hepsi güzel bazıları hariç bende ekliim omo reklamındaki kıza tecavüz ettiler olsun kirlenmek güzeldir

Adsız dedi ki...

herkez eklemiş bide ben ekliyim de ayıp olmasın benim basım kelmi_? [....ASLINDA KEL KAFAMI 0 a wurdur dum:D.....]

Adsız dedi ki...

seni seviyorum demek eğer o kadar kolay olsaydı seni seviyorum demenin hiç bir anlamı kalmazdı

__qEnC_Fenerli__ dedi ki...

biz sevgimizi kır çiçeği gibi elimizde değil kurşun yarası gibi yüreğimizde taşırız



Blog Arşivi