Recep ivedik Msn sözleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Recep ivedik Msn sözleri



11 Mart 2008 Salı

Recep ivedik Msn sözleri











Gonuşma leyyyn
Koyayımda Tur at Muhoohoho
bana bi coker versene.
Kalorilerimizi Yakıyoruz Kilolardan Kurtuluyoruz.
salihh abiii sen fakeboka üye misin?
Zaten amele Kaynıyo Bende çıkcam boşver.
çimlere basma konan çimleri eziyorsun
gompleksliyim ,
agresifiimmmm.
benim böyle durduğuma bakmayın içime girdiğiniz zaman kedi gibi bir insanımdır
pala remzi çok gonuşuyon suus leeeyn
soruma cevap ver uleeeyn
msnde çok gonuşma leyyyn

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

21 yorum:

Adsız dedi ki...

çok komik bunlar ya etrafı yıkar paylaşım için tşk işime çok yaradıııı

Adsız dedi ki...

BAZILARI GERÇEKTEN KOMİK

Adsız dedi ki...

acayip komik bunlar bir kaçtanesini aldım

Adsız dedi ki...

EhHhHhHhHhH iDaRe EdEr

Adsız dedi ki...

çok komik yhaa bayıldım gülmekten bunlar adamı çatlatır gülmekten:D::D:D

Adsız dedi ki...

ya çok komik yıkıldım gülmekten herkese yazıp msn den verdim herkes nickine yazmış ya

Adsız dedi ki...

acayip komik yha gülmekten karnım ağrıdı zaten komik olmasa niye gülüyüm kiiiiii.......:)

Adsız dedi ki...

yarebbımmm bayıldım ben bu adama yhaaa coq gusel syler sölııı

Adsız dedi ki...

ya nerden buldunuz bunları süperler hatta bi kaç tane aldım komik olanlaından.

Adsız dedi ki...

ahh idare eder diyen arkadaşa şaştım cidden,espiri anlayışı sıfır yanii.bu arada msn sözleri süperr

Adsız dedi ki...

çok komik ya recep ivedikin söledikleri ama biraz terbiyesiz genede çok komik somurdan bir insana bunları okutun adam bundan böle asla somurtmaz ve durup durup güler ee recep ivedik böle bir insandır işte:D:D:D:D:D:P

Adsız dedi ki...

harbi çhoq komik yıkıldım gülmekten yha:d:D:D

Adsız dedi ki...

:):):9:9:9;: bis ayse busra tuba ve seymaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

ayhh..bunlar gsl olmus ama genede çok gsl sayılmaslar içlerinden basıları gsl yinede paylaşım için saol cnm...

halişko dedi ki...

ben halime acayip derecede komik şeyler var bence sizde bu adrese girip bunlardan okuyun hepsi de çok komik zaten benim sevdiğim kişileerden birisidir recep ivedik

Adsız dedi ki...

ya inanmıyorum süpper ben de eh idare eder diyen arkadaşa şaştım aynen espri anlayışı 0 sıffır

Adsız dedi ki...

çok komikler ama bi tanesini unutmuşunuz söliim ben (SUUUS LEYYYN SUUS)

Adsız dedi ki...

3 kere seyrettim ve çok güldüm.tebrik ederim

Adsız dedi ki...

manyaq süper ne komik adam bu böle ya tutuyorum adamım işte yaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

çok komik yaaa bayıldım gülmekten
:):):):):):)

Adsız dedi ki...

vala çok manyaq omuş bide çok komik olmuşş muhohohooo yıkıldımm öldümmm gülmekten süperrrrrrrr