Yeni Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Yeni Nickler



5 Ocak 2008 Cumartesi

Yeni Nickler











Yeni Kısa Ve Komik Nickler

Zevksiz ve Nicksizim

Hayat dedikleri Bu ise , üstüne 1 paket Parlıament Ver be Ganqa.

Seni sana anlatamam Kesin Kafayı Yersin.

Komiklik yapmaya çalışma bu gün gülme fonksiyonumun pili bitti.

Okullarda harita yerine neden senin yüzünü kullanmıyolar anlamadım.

Yalanı çıkaran nurda yatsın sayesinde hep yırtıyoz .

Zülfikar Kadar keskinimdir.

Yazık! Hayallerimiz yarıda bile kalmadı..

Paran varmı Dosttan Çok bişey Bulamazsın, Paran yoksa eve git ailen yüzü görsün.
Yanlışı kimse unutmaz Sakın dogruyum deme Adını bile Hatırlamazlar.

Aşk Futbol gibidir . Önce Tekme Atarsın Sonrada Peşinden Koşarsın.

Aşk Kum saatine benzer , Kalbin aşkla dolarken Beynin boşalmaya başlar.

SusmaLıydı Bugün Herkes YakaLandık Birkez Ölümse Cok Yakındı KandırıLdık Sonkez..

Bu hayatta öyle bir işle meşgulümkü iş görecek adam bulmaz beni ( eli boşların kalfası ).

ihanet belki gizli yapılır ama hiçbir zaman gizli kalmaz.

Kralınız Gelse Vız Gelir , sizinle uğraşacak kadar vaktim yok .

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

7 yorum:

Adsız dedi ki...

spr ya ellerinize sağlık arkiler.

Adsız dedi ki...

yaa bu nickler çok güzel ve çok komik..çok beğendimm

Adsız dedi ki...

süper nickler bunlar bayıldım

Adsız dedi ki...

züppeerrrr yhaaa hangisini kullansam hayretim şaştı yaf....:))

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden güsel.bitanede bn gönderiyim.aşkın bana hız werir, yağmur çamur wız gelirr... xd

Adsız dedi ki...

yha bence gayet sıradan ama yinede emeğe saygı =)
buda benden olsun ;)
hayatta 3 yanlış şey yaptım 1:doğdum, 2:büyüdüm, 3:okula gittim ; 1 doğru şey yaptım seni sevdim ama nerden blebilirdim ki 3 yanlışın 1 doğruyu götürdüğünü....

Adsız dedi ki...

yha bence gayet sıradan ama yinede emeğe saygı =)
buda benden olsun ;)
hayatta 3 yanlış şey yaptım 1:doğdum, 2:büyüdüm, 3:okula gittim ; 1 doğru şey yaptım seni sevdim ama nerden blebilirdim ki 3 yanlışın 1 doğruyu götürdüğünü....