Msn Hasret Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Msn Hasret Nickleri



6 Aralık 2007 Perşembe

Msn Hasret Nickleri











<< Umudum bitince umudum olurmusun? Sevgim yetmediği anda sevgime destek olurmusun? Seni kaybettiğim anda yine benim olurmusun? Sonsuz aşkım

<< Seni Sevdim Gönülden Anlamadın Dilimden Allah Senin Yolunu Açık Etsin Seni Çok Ama çok sevdim.

<< İçim o kadar seninle dolu ki gözlerimde seni görürler diye kimseye bakamaz oldum... Aşkım

<< Bir damla gözyaşı olmak isterdim; gözlerinde doğmak, yanaklarından süzülmek ve dudaklarında ölmek için...

<< Gözlerinin güzelliyi güzel gözlu güzellerin gözünden de güzeldir güzelim.,!

<< Yedi ayrı diyardan yedi ayrı arı gelse ve yedi arı yedi çiçekten bel yapsa yinede senin kadar tatlı olamaz Aşkım

<< Sensiz gelen gelen güne küsüm, sensiz doğan güneş, batsın bu dünyada tek gayemsin, yalanım yok kanım aksın...

<< Şimdi sana uzağım bellimi olur belki sıcak bir gülüşle gelirim aklına, ılık bir yağmurla yağarım şehrine, belki deli bir rüzgarla eserim yüreğine.

<< Mavi giyer deniz olursun, pembe giyer rüya olursun, yeşil giyer bahar olursun. En güzeliyse beyaz giyer benim olursun.

<< Hayatta umudun hep gülmek olsun, birgün ağlarsan oda mutluluktan olsun, yaşayan bir kez ölür ölen bir kez gömülür benim sana olan sevdam ne ölür nede gömülür..

<< Güllere özenme güller sana özensin, üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin. Sevgi kadar masum sevilecek kadar özelsin...

<< Gül nedir ki ? Solup gider. Gün nedir ki ? Gelip geçer. Ateş nedir ki ? Söner biter. Sana olan sevgim sonsuzdur ancak mezarda biter...

<< Ey mezarcı; bir mezar kaz ki iki kişilik olsun, etrafında renk renk çiçekler olsun, ben yatayım yanımda sevdiğim olsun , istersen tüm varlığım senin olsun...

<< Hani kardelen çiçeği göğe uzanıpta çıkarırya gövdesini karın altından... Zemheri yüreğim derki, yüreğinde kardelen kadar cesaretin yoksa, kış günü aşık olma...

<< Gülmek için mutlu olmayı bekleme, belki mutluluk gülüşünde saklıdır, sakın ağlayayım deme! Belki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır...

<< Başkasına kendinden fazla değer verme, ya onu kaybedersin ya da kendini mahvedersin...

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

10 yorum:

Adsız dedi ki...

valla hepsi bir birinden qusel ama daha farklıda olabilirdi:d

Adsız dedi ki...

߀N ÇOOK ߀ЀND!M Y€N!L€R!N! ßEKL!YORUMMM :d:d

Adsız dedi ki...

hepsiii süperr yhaa :))) çok beğendimm elinize sağlııkk... eness seniii çok sewiyorumm bitanem

Badmaster dedi ki...

Allah Belamı versinki harika olmuş harika mükemmel helal olsun hepinize ellerinize sağlık SAYGILAR...

Adsız dedi ki...

valla hepsi güsel :)aşkımm ersinimmm ben seni çokkk seviyorum yaaaaaa bitanemsinnn

Adsız dedi ki...

vay vayww hepsi birbirinden gzl yaaaaa :) spr yaa

Adsız dedi ki...

bence manyaaaaaaaaaaaaaaak olmuş
bide bi şey sölicem burası msn yada chat deil adam gibi konuşun

Adsız dedi ki...

cok gözellllllllllllller devamını bekleriz

Adsız dedi ki...

hepsi süper olmuş harikasınız:)yetkinnn seni çok seviyormmm bitanemmm

Adsız dedi ki...

alısır gönlüm hasrete aklın bende kalmasın



Blog Arşivi