Yeni Komik Msn Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Yeni Komik Msn Nickleri



1 Aralık 2007 Cumartesi

Yeni Komik Msn Nickleri











Seni bana getiren kadere , inat doldur meyhaneci ...

Ömür boyu seninle beraberim deme boşuna inanmam , çünkü sen rüzgar gibisin , bu gün bana esersin yarın bi baskasına ..


Hayatımı yıkan o kadın nerdeeee , kesiin yıkıldığıma bakıp gülerdir :))

Kapılar kapansın !Durulsun Sular! Atacağım bıçağımı Tam 12′ye ! Kalbim Kısa Devre Yapsın! Ellerim Dokunsun Sigaraya inadına!

Feda olsun bu can sana , zaten ickiden biseyi kalmamis ki..

gülmekten öldüren msn nickleri istiyosan burda buluşalım ..

komik msn nickleri

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

28 yorum:

Adsız dedi ki...

ya komikti ama ben çok beyenmedim çünkü bende daha komigi var (mesela:hayatta üç şey geri gelmez harcanan vakit söylenen söz bide ben) alın sizce onlarınkimi benim kimi????

cadı şeyma dedi ki...

bence 2 side irenç benm ki daha gzl deel benm ki da gzl [hatırlarmısın küçükken sen başını ben popomu cama yaslar gören bizi ikiz sanardı]hahay!!!!!

!!!haykolik!!!! dedi ki...

bnjede şeymanın kie daha gsll koptumm resmen!!!!yaww şekerim seninkie basitse bis napalm:Ddimi yhaaa hahaha saol şker

Adsız dedi ki...

şeker kız dediki
bncedde şeymenınkii güzel ama bnmki daha gsl diyorum ve size cümlemi sölüyorum((nescafe bile üçü bir arada bn yanlızım))zuhahhahhah nasılım ama:)

Adsız dedi ki...

bence ikinizinkide iirenç benimki daha gsl"AŞK YASAK SEVMEK YASAK NEYMİŞ EFENDİM YAŞIMIZ UFAK" NBRSİNİZ MORARDIINIZ HEPİNİZZZZZ:):):):):)

Adsız dedi ki...

şimdide bnmkine bakın (çingeneler amerikayı nasıl okur?? ABE DE) NASIL ??

Adsız dedi ki...

bnce hepinizinki spr ama alın benden de bi tane (( hissedilemeyen hisleri hissettiğini hissettiğin andaki hissettiğini his))

(biraz karışık ama cevabını siz bulun) :)

Adsız dedi ki...

bence hepinizin ki güzel. bir de benimkini okuyun: "adamın cenaze törenine niye gideyim ki? onun benimkine gelmeyeceğine eminim." umarım espriyi yakalamışsınızdır. yani bir adam bir adamın cenaze törenine gitmek istemiyor. çünkü o adam ölmüş gidecek olan adamınkine zaten gelmeyecek. hehehe

Adsız dedi ki...

ya ne komik ne komik güldüm güldüm öldüm mesela rümeysa arkadasımızın nickini çok beyendim

Adsız dedi ki...

lolita yagmur dediki...
bnce en guzel söz seymanın dı ama bn de yazacagım
bırsey:
ERKEK DEDİGİN KOLUNA TALTINMI YAKIŞACAK,DUVARA CARPTIN MI YAPIŞACAK.
KIZLARRRRRRRRRRRR NASIL AMAAAAAAAAAAAAAAAAAA :):):)

Adsız dedi ki...

Buyrun bi Tane De BenDEn BeyaZ aTLı PrENsİNi bEkLeME,SeYisE rAzı Ol,sONrA Ata KaLIrsIN.. xD
Nasıl ama?

Adsız dedi ki...

cmzsüpermiş yawf bunlarr benden bi kaç tanee

sen çok yaratıcı birisin acayip sorun yaratıyorsun

sen gidince çok agladm çünkü soan dogradm

kapının önunde ask yapma askın gozu kördür ama komşuların aslaa

edison elektrigi buldu faturayı biz ödüyoruz

hiç kimse mükemmel deildir ama ben hiç kimse deilimm

insanlar ikiye ayrılır bacaklarından cart diee

dünya delikanlı olsaydı yuwarlak olmazdı

mozomlar ikiye ayrılır kibarmozomlar ve kromozomlar

durun nefes almayın ben daha ucuz bi yer biliomm

bağırsak kurtları bagırsakta yasar bagırmasaktaa

çok yardımsewerimdir her türlü yardımı kabul ederim

eskiden kibirliydim şimdi kusursuzum

yerin kulagı war derler benmde kulagım war peki ben yermiyimm yememm

içindenn çalışma istegi gelince bi yere otur we bu istegin geçmesini bekle

okulumuz saray yuvası sıralar yazı tahtası ögretmenler ders hastası ögrenciler kopya ustası sınawlar baş belası sonuç içler acısıı

bu yazıyı fark ettiğinizde fark etmenizle fark etmemenizin hiçbir şey fark etmediğini fark edeceksinizz

Adsız dedi ki...

2 tanede benden tanede benden (madem geldin dünya çalış fizik,kimyaya)
(sana cemin selamı war hangi cemin sivilcemin)

Adsız dedi ki...

bnce hepsi güzeldi
zati güzel olmayan burdakiler!!!peehh

Adsız dedi ki...

ya çok güzel ve komik kim yaptıysa ellerine sağlık ya ama ben daha komik şeyler istiyorum yha

Adsız dedi ki...

SAMET
şeymanın nickini beğendim.(sevgilimin adıda şeyma).Bi de benimkine bakın: coco cola gibisin 4 kapak versem banada verirmisin?

Adsız dedi ki...

Birde benimkine bakın aşk bir sudur iç iç kudur

Adsız dedi ki...

nisan diyor ki..


hepinizki güzel bnce ama bn daa komik arıyorum..

Adsız dedi ki...

nick ini bile gormek istemiyorum,oturum açmasan iyi edersin,e-mailim sana ağırmı gelsi,engelledim seni afedersin>
! hehe zuhaha

Adsız dedi ki...

BENİMKİ DAHA DA GÜZEL BAKINNN "BEN KÜÇÜK BİR KIZIM,OYUNCAKLARIMI ALIRSANIZ SİZİNLE OYNARIM"

Adsız dedi ki...

hepsi güzel bi tanede benden daha önceden yayınlandıysa sorry düğünlerde seni dürterek sıra sana geldi diyen yaşlılardan sıkıldıysan sende aynısını cenazelerde onlara yap:) umarım beğenirsiniz

Adsız dedi ki...

bence çok komikLer :) bide benimkiLere bakın

’sol kulağını kapatırsan sağ duyulu olursun!!’

CM 2007 oynuyorum istersen rahatsız et !!! ey çevrimiçi olan kişi geldiysen iki kere titret.

NasıL ama ? xD

___cRaZyİpEk___ dedi ki...

HEPSİDE GÜZEL AMA BİDE BENİMKİNE BAKIN:mozomlar ikiye ayrılır kibarmozomlar ve kromozomlar

Adsız dedi ki...

hepsi gusel bi kaç tane de ben yazim......nerede o eski aşklar bu devirde mecnun küpeli leyla ise kaşar:D:D...................yapma be azrail marionun bile 3 canı var..............sana gelmediim gün bilki başka kıslayım gülüm..........seinide aşkın yalanmış bana yalanmamış lazım..............kabu edin güseller::D:D:D:D rumuzum:palyyssboy

Adsız dedi ki...

hepsi jüjel bide benimkine bakın(adamın biri kuzmış istemeye gelmişler)nnnaasssiii

Adsız dedi ki...

en güzel nick bu ( sözlüyken kız konuşur erkek dinler nişanlıyken erkek konuşur kız dinler evliyken ikisi birden konuşur mahalle dinler ) yazan özkan tal hehe :) nasıl arkadaşlar

Adsız dedi ki...

arada cok iğrençleri vardı arkadaslar ama güzellerde vardı bende kücükken sunu söylerdim:kaynanamı kaybettim lütfen görenlerin görmemezlikten gelmesi rica olunur.

Adsız dedi ki...

ayyy ne basitsiniz harbi yha 3 5 salak toplaşmış demode olmuş ne kadar nick varsa yazmışsınızz bide komik olsalar espiri kaliteniz bayaaaa bi yüksekmiş açıkcasıı bu kadar da olmaz yaneee ayy bide güzelmiş dienler yokmuuu her taraf vıcık vıcık yağ olmuşş arkadaşlar bari basitseniz saklayın bu espirilerinizi kendinize ayıp denen bişi var demii insanları kalbine indiriceksinizz olmaz ki cnm aaaaaaaaaaa....!!! xD



Blog Arşivi