Sınıf Dizisi Müziği Şarkı Sözleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Sınıf Dizisi Müziği Şarkı Sözleri



27 Ocak 2008 Pazar

Sınıf Dizisi Müziği Şarkı Sözleri











Herkes Aynı Hayatta
Kendini bişey sanma
Ne kadar Çok bilirsen
Okadar bela başa

Sen bilirsin aslında
aklımdan geçenleri
zaman herşeyi çözer
şu beklemek olmasa

gözlerimi açsam da
sen çıksan karşıma
gel beni azad et.
kayboldum karanlıkta

ben bizi unutmam
gitmek yakışmaz bana
yolcuyuz hayatta
sen gel otur yanıma

gözlerimi açsam da
sen çıksan karşıma
gel beni azad et.
kayboldum karanlıkta

ben bizi unutmam
gitmek yakışmaz bana
yolcuyuz hayatta
sen gel otur yanıma

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

9 yorum:

Adsız dedi ki...

super ya sarkı da super valla dızıde ama ben oynasaydım mo dızıde daha guzel olurdu nese artık sız kaybedersınız

Adsız dedi ki...

ben daha 16 yaşındayım adım emel ben şuana kadar okadr dzi izledim ama bu okadar farklıki ... bu dizi gerçekten hayatta gerçek olan şeyleri bize ayna gibi yansıtıyo şarkıyı günde 5 defa hatta daha fazla dinlioyrum msnde bütün arkadaşlarıma attım gerçekten çok güzel inşallah bi aksilik çıkmaz da bu dizi muradına erer aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
bütün dizi dekileri öpüyorum

Adsız dedi ki...

düşünüyorumda düşüncelerin en gzel senin beni düşünüp düşünmedigini düşünürken düşündügünü düşünmek olsa gereK diye düşünüyorum ya sen ne düşünüyosuN..

Adsız dedi ki...

süper bir dizi süper bir müzik daha ne diyebilirim kiii...:)

Adsız dedi ki...

dizide manyak şarkıda çok beğendim =)

Adsız dedi ki...

ya ewt super bir dizi bayıldım inşallah devap eder sarkısıda çok gusel gunde 100 kere dinliyorumdur

Adsız dedi ki...

DİZİYİ ÇOKI BEĞENİYORUM.MÜZİĞİDE ÇOK HOŞ SEZGİ MENGİ Yİ Bİ HAYLİ SEVİYORUM.ONA AŞIĞIM EN BÜYÜK HAYRANI BENİM HERHALDE.NEYSE MÜZİĞİ ÇOK DİNLEDİĞİM VE SÖYLEDİĞİM ŞARKILARIN EN BAŞINDA GELİO.DİZİDEKİ HERKEZİ ÖPÜORUM.

umut esra cuneyt özlem kaya rüya dedi ki...

seni seviyorum umutttherkez aynı hayatta kendini bişey sanma sizleri seviyorum esra umut cuneyt kaya özlem ı love you..

zeliş dedi ki...

ya söyleyecek söz bulamiyorum gerçen üstünde birfilim ve gerçekden çok güzeldi aslinda tv ile aram yokdur ama bu filim tam bana göre her konusu gerçek dolu umarim sonuna kadar böylegider hııııı bu arada müzikten sö etmiyorum bile sabahtan beri dilimden düşmüyo tebrik ederim gerçekden çok hoş herşey cok güzel sii çoooooooooooo k seviyorum hadi görüşürüz sonra