Süper Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Süper Nickler



31 Aralık 2007 Pazartesi

Süper Nickler











Sevmeye €ngel değiL mesafeLer.. Geçici ßu ayrıLık.... ßir rüya farzet.. Sonunda zafer bizim oLacak Saßr€T..

BiR DemetiN Daha oLsa Ne oLuRdu Hain PaPatya Bak İşde SevmiyoR ....

αşк вαηкαℓαяıηıη güℓü¢üкℓєя şυвєѕιη∂єкι ѕєηι ѕєνιуσяυм нєѕαвıηα вιηℓєя¢є öρü¢üк уαтıяıℓмışтıя ιѕтє∂ιgιηιz zαмαη çєкєвιℓιяѕιηιz güℓє güℓє нαя¢αуıηız

•·.·´¯`·.·• єภ ๒üyüк คşкı๓ รєภรเภ•·.·´¯`·.·•

вαşкαℓαяıηı Ⴣєт αмα кєη∂ιηι αѕℓα ѕözℓєя∂є уαℓαη çσктυя αмα gözℓєя∂є αѕℓα υηυтυℓмα∂ıgıη zαмαη υηυтυℓ∂υм ѕαηмα ιηѕαη нєяşєу∂єη вıкαя αмα ѕєν∂ιgιη∂єη αѕℓα

SevmeyeNiyetLiysenİyiDüsünmelisin.AgLamayıÖgrenip GüLmeyi ßiLmeLisin,AskKumarGibidirDikkatEtmeLisin,Oynadığı nZar DeiLßiLmeLisin

вαтαяуαѕı zαуıƒ яüуαℓαяıмızıη кαρѕαмα αℓαηı ∂ışıη∂α кαℓαη кєѕιмℓєяιηє şєвєкє нαтαѕı ѕєвєвιуℓє υℓαşαмα∂ıк şιм∂ι уüяєgιмℓє ƒυℓℓ çєкєη нαтℓαяıмℓα ѕєηι ѕєνιуσяυм

oh ne güzel oLdu içimde ßir huzur war giden gitti kaLan sağLarla gündeLik a$kLara dewam

Üζüℓѕєи єℓỉиє вỉяѕєу ğєçмєζκỉ,∂üиуαиỉи нαℓỉ вυ нỉç ∂єğỉѕмєζκỉ,ѕαиѕ иє ζαмαи ğüℓєя вỉℓỉиємєζκỉ ∂єятℓєяє вσѕvєяỉρ уαѕαмαℓỉѕỉи..!

Gecenın 1 Yarısı Başlıyrsa Çığlıgım Duyulsun Diye Degl Duyulmdnda Sevmeyı Bılıyorsa Bu Yürek Görmeden'de Sevmeyi Bilir

ѕєи∂єи αуяỉℓỉи¢α çσκ çєκтỉм ∂єѕєм,αиℓαтѕαм нαℓỉмỉ ỉиαиỉямỉѕỉи,ѕєиỉи ѕєv∂αи вєиỉ ρєяỉѕαи єттỉ,уỉκỉℓ∂ỉм ѕєvğỉℓỉм ỉиαиỉямỉѕỉи..!

αѕκтαи уüζüмüζ ğüℓмє∂ỉ ∂ỉує,тαияỉуα вυ ỉѕуαи вυ ѕỉтєм иỉує,нєρỉмỉζє ¢αиỉ σ vєя∂ỉ ỉѕє,κυℓ vє₣αѕỉζѕα тαияỉ иє уαρѕỉи..!

тαş σℓѕαм єяιя∂ιм ανυçℓαяıη∂α ∂αℓ σℓѕαм çöкєя∂ιм вαкışℓαяıη∂α ѕєνgιℓιм şυçℓυуѕαм вυ αşк уσℓυη∂α zιη∂αηα gєяєк уσк gözℓєяιη ναяуα...

Yok artık kaLßÎmdé né aşk né $évgÎ Î$témém artık gÎt Î$témém $énÎ na$ıL oL$a hérşéy yaLan

oLMaDıĞıM BiRi iÇiN SeViLMeKTeNSe KeNDiM oLDuĞuM iÇiN NeFReT eDiLMeYi TeRCiH eDeRiM

Keşke Her Aşk Mutlu ßitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalaßilse, Veya Unutmak Mümkün Olaßilse!!!

вυℓυтℓαяα уüкℓє∂ιм özℓємιмι; şιмşєкℓєяℓє çαктıя∂ıм ѕєνgιмι; уαğмυяℓαя уαğ∂ıя∂ıм gözуαşℓαяıмℓα; кüçüк мєℓєкℓєя göη∂єя∂ιм ѕєηι öρмєує gєℓ∂ιℓєямι

คşк кคç๓คкtคภ ç๏к к๏שคlค๓คк, ﻮöг๓єкtєภ ç๏к özlє๓єк, ﻮเt๓єкtєภ ç๏к ๒єкlє๓єк, ๔๏кยภ๓ค

∂üηуα∂α єşιм вєηzєяιм уσк αмα вєηzємєує çαℓışαη єzιк çσк...

DµRµCam ßµRda ~ GiDi$ini S£yR£dîC£m ~ kIpIrtIsIz ~ SâKin qîßi GôRünC£m ~ KavGasIz øLaCaK ~ fIrtInAsIz øLaCaK

яυнυм вєηι тєякєттι уαηℓızıм....

Eey mezarcı; bir mezar kaz ki iki kişilik olsun, etrafında renk renk çiçekler olsun, ben yatayım yanımda sevdiğim olsun , istersen tüm varlığım senin olsun...

ßU DünyaDa KonuKsuN ßu DünYaDaN KopUksuN

Uçurumun kenarında tutunduğum son dal sen olsan bile seni kırmaktansa kendimi uçurumdan aşağı bırakmayı tercih ederim...

ßEn senin serseri katilinim serseri beatleri beynine veririm..

Gecemidir insanı hüzünlendiren yoksa insanmıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen. Gecemidir bana seni düşündüren yoksa benmiyim seni düşünmek için geceyi bekleyen..

Sigara kadar zararlısın çektikçe yaktın..

Yar ben kendimi bildim bileli hep sana aşığım hep sana deli.....

Kısa tutalım son sözleri sevemedim vedaları

ßen onu kaybetmedim o kendini kaybetti...!!

Aşkımı verdim sana,yüreğimi verdim.Aşk sendin sen yüreğimdin...

Tatlı Biri Vardır Sevilmeye Değer, Güzel Biri Vardır Görülmeye Değer, Dostlar Vardır özlenmeye Değer ama Biri Vardır Can Vermeye Değer; Mesajımı Okuyorsa Eger...

Tüm kollarım korkumun zincirleriyle bağlandı....

вυ кєz ρєк вι αƒιℓℓι уαℓηızℓıк....нα∂ι кαℓ gєℓ αятıк ∂αуαηαмıуσяυм....

Bir deniz düşün suzu, bir gece düşün uykusuz, bir insan düşün sevgisiz, bir bahar düşün çiçeksiz, birden beni düşün sensiz...

güℓмєк кιмє уαкıѕıуσя ѕσяυѕυηα мιℓуσηкєяє ¢єναвıмѕıη...

Bir gün gözlerin bir noktaya dalarsa, bilki o gün seni düşündüğüm gündür. Bir gece yarısı tireyerek uyanırsa, bilki o gün resmini öptüğüm gündür.

ѕєηι ∂υя∂υяαη кιм σℓυяѕα σℓѕυη кιм σℓ∂υgυηυ нαтıяℓα νє gєя¢єк кαℓ

Hayatta umudun hep gülmek olsun, birgün ağlarsan oda mutluluktan olsun, yaşayan bir kez ölür ölen bir kez gömülür benim sana olan sevdam ne ölür nede gömülür..

ѕєνмєуι ѕєη ögяєтѕιη,уαşαмαуı∂α...şιм∂ι υηυт ∂ιуσяѕυη кσℓαуѕα ögяєтѕєηє υηυтмαуı∂α...

αşıgα ιуιмιѕιη ∂ιує ѕσяυℓмαz...нєя ѕєνιℓєηє∂є αşıк σℓυηмαz...

Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım.

вιя güη∂є кяαℓ σℓмα∂ıккι,вιя güη∂є тαнттαη ιηєℓιм...

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

13 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel nickler

Adsız dedi ki...

çok uzun ama iyi nickler

Adsız dedi ki...

güzel beğendim tebriklerrr

Adsız dedi ki...

züpper nickler:)

Adsız dedi ki...

gerçekten çok süper nickler hayran kaldım tam beni anlatan nickler ellerinize saglık

Adsız dedi ki...

güzel nickler belki bu olabilir
BİRİNİ S€VDİM 100% BENİ SEVDİ ½%

Adsız dedi ki...

nickler süppeR gerçekten ama neden brsSdaha kıSa değil kiE!!

Adsız dedi ki...

emeğine sağlık güsel nickler ama birass daa kısa olsa :(

Adsız dedi ki...

yha basıLarı qseL ama çoqu da saçma :( :( bide çok uzn nickLer sıqmıo msne :):)onun dışnda süffeeeeee :)
yha bide isimLern nickLerini yasar mısınıs bnm ismim ASLI . " betüL - özge " isimLerini de yasınnn nooluuurr
öptüm bb
mucxx xdxd

Adsız dedi ki...

güsel de biraz daha karşı tarafı kışkırtan bişeler olsn yani sinirlendrsn tmm cnm ama güsel yinede;)

Adsız dedi ki...

güzelllll miş beee sevdim

Adsız dedi ki...

güsel nickler beğendimm tşk ederim site sahibine

Adsız dedi ki...

gercekten güzel nıckler uzun olsada anlamları yeter.....



Blog Arşivi