Vefasız Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Vefasız Nickler



4 Şubat 2008 Pazartesi

Vefasız Nickler











Ben istermiyim Böyle deliler gibi seveyim. Kader bu sevdi bir kere ne yaparsın..

Hiç bir karşılık görmeden sevmek gerçek ölümü göze almaktır.

Aşk yoksa ölüm kaçınılmaz bir tuzaktır

Erkek adam ağlamazmıs Asıl erkek adam ağlarsa kimse susturamaz.

Bir günde çekip gideceksin diye çok korkuyorum. Bilseydim eğer severmiydim.

Bir gün sende seversen benim ne çekdiğimi anlarsın vefasız.

Derdim 1 idi Sayende 1000 oldu .

Bilseydim Bu kadar vefasızsın Sevginin adını ağzıma almazdım.

El kızı değilmi elbet bir gün bırakır gider Derlerdi de inanmazdım şimdi Yalnızım..

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

8 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel mükemmel tebrikler ........

Adsız dedi ki...

ya ben yorum yazmak istemiyorummmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

çok güzel nickler yaa bayıldım sitede güzel olmus ellerinize sağlık ağzunuzu yiyim emii :d =)

Adsız dedi ki...

vallah dogruyu söylim benim türkcem az yani kimi laflari anlamiyorum ama anladigim kadariyla coook güzel nickler ellerinize saglik (MUCUK):)=)

Adsız dedi ki...

Güzel Olmuşş

Adsız dedi ki...

bende yorum yazmak istemiyorummm

Adsız dedi ki...

çok süper beatiful yani ne diyimm çok işime yaradıı

Adsız dedi ki...

ben bir tek şey söylüyorum seni seviyorum