Güzel Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Güzel Nickler



23 Aralık 2007 Pazar

Güzel Nickler











En Güzel Msn Nickleri

…ιηѕαηℓαяα üçüη¢ü вιя ѕαηѕ νєямє ιкι∂є кαℓ…
Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!
ßeni YormayIn, --> çOk ü$engeCim..
KeNdi kuRaLLarıMLa oyNaRım... >> okeyi :)
ßana yaLan söyLemeyin ! --> Nefret Ederim!
LtFeN YeRLeRe TüKüRMeYiNiZ TüküReCeK O KaDaR SuRat VaRKeN!!
BaktıM oyuN §ıkTı, bıRakıR kaLkaRıM !!
нєρ ѕєηι ∂üѕüηüуσяυм...ιѕтємєк∂єη ναzgє¢ємιуσяυм...
ßana ßi$ey sOrmayIn. --> ßiLmiOrum!
Ciddi oLmayIn --> ßen güLüyorum...
HaYaTtA HeR §eÇiM BiR KaYbEdݧTiR ÇüNkÜ bEn
iÇeLim Demeyin! --> DayanamIyorum!..
Ne KaLaNa GiT DeRiM Ne GiDeNe KaL,KaLaCaK
GideLim Diyin! --> GeLiyorum!...
oLaN YeRiNi,GiDeCeK oLaN YoLuNu
BeLiRLeMi§TiR ZATEN
Dalga geÇeLim. --> ßayıLıyorum !..
Derdinmi var ¿ --> DinLiyorum ...
çOk mu zOr¿ --> Ugra$Iyorum!..
ßana a$Ik oLma! --> ßen oLamIyOrum !!!
km ne derse desin ben böleimm degisemiyorum..
Güzel Nickler

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

5 yorum:

gizemli dedi ki...

cok güzel msn nickleri var ben nicklere bakmak için adresimi buldum hansisi diye sormayın çünkü bu site

gizemli dedi ki...

cok güzel msn nickleri var arkadaşlar bu siteyi tavsiye ediyorum

Adsız dedi ki...

HARBIDENDE GUZEL MSN NICKELRI VAR COK BEYENDIM BU SITEYI

Adsız dedi ki...

süper ve ötesi yaniiihele şu çok qusel lütfen yerlere tükürmeyin tükürülecek o kadar surat warken

Adsız dedi ki...

güzel bir site ablalarım
ben grup hepsiden gülçin
size eren ben yasemin ve cemra ablanızla bir üç satırlık şarkı sözü
yazdık


dobra dobra
sensin bomba
sakın yanıma yaklaşama


iyi günler
bide ben47 kioda değilim bakmayın sitelere yalan yani kafada atıyorlar senin için değil
site çok güzel olmuş bayıldım!!! ben ayrıca dalyan da doğddumm




GÜLÇİN



Blog Arşivi