Yeni Msn Sözleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Yeni Msn Sözleri



28 Ocak 2008 Pazartesi

Yeni Msn Sözleri











O kadar güzelsin ki yüzüne bakamiyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamiyorum. Dolanip sarmak geliyor içimden, saramiyorum. Öylesine baglanmisim ki, sensiz duramiyorum. Şunu unutma, Seni çok seviyorum…

BİR KIZ SEVDİM VERMEDİLER SEN SERSERİSİN DEDİLER ARAMA AŞKIN CİLVESİNDE BAHANE BEN SERSERİYSEM BUNDAN SA-NA-NE

Biz sosyetenin mermer masalarında Dans edip viski içmeyi bilmesekte Kartalların ve Şahinlerinçıkmaya korktugu tepelere çıkmayı çok iyi biliriz

Gelip geçicidir dediler, çocuksun unutursun dediler, boşuna üzme kendini kimleri seveceksin dediler ama yanıldılar. Benim ilk ve tek aşkım sendin ve öyle kalacaksın!

BeLki birgün dikenLer kanatacak eLLerinizi,beLki serseri bir kurşun deşiverecek yüreğinizi, beLki birgün öLüm kapInIzI çaLIverecek apansIz.. Ama ne siz eLLerinizi çekecek dikenLerden, nede ben. Ne siz korkacaksInIz geceLerden, ne de ben. Ne siz vazgeceksiniz bu kavgadan nede ben.!!!

SéN hiÇ öLüMün GölGéSinDé özGürLüĞü YaŞaDın Mı? KahPéSiNé,ißnéSinE KurŞun YağDırDın Mı? hiÇßir Garißin ElinDén TuTupTa KaDéRé RésT ÇéKTin Mi? DinLé CiCi KıZ DinLé Sén SoSYéTéNiN CiLaLı TaşLaRınDa Dans EdErKéN ßéN iSé ParÇaLanMış VüCuDuM DaĞıLmıŞ ÇéNéMLé,ZuLaMDa SiGaraM SuSKun SiLaHımLa GéLméYéN ÖzGürLüĞümE RésT ÇeKTim…!

kanLa kaRışıK yağMuRLarLa üstüMüze özGürLük yağıyoR gökyüzüNden öLmeyi öğreNdim bEn !! daHa yürüMeyi öğreNmeden.

SAKIN ÜZMESİN KARŞILIKSIZ SEVGİLER SENİ.. BAĞRINA TAŞ BASARSIN ACILAR BİRGÜN DİNER GİDEN GİTSİN ALDIRMA YANGINLARDA SÖNER SAKIN ARDINA BAKMA KRALLAR ÖNDE GİDER....

Belki sisLi 1 kıs gecesi Belki soguk 1 Sohbahar ceSedimi buLacakLar camurLar araSinda 1eLinde reSmin 1eLinde Silahi var diyecekLer Ama Sen inanmayacakSin Sonra kalkip bana geLeceksin eqiLip SariLacaksin O Soguk Vücuduma iSte o An 1 fiSilti DuyacakSin DudakLarimdan \'\'\'ELveda\'\'\'

uzak kalsın bnden o sahte sevgiler bigün seviorum diip ertesi gün sevmiorum dienler uzak dursun bnden ..sıkıldım artık yalancı insnlrdan...fazla gelio onlra sevgim onlr yalan dünyasında kaybolsun bana bulaşmasın mümkünse..

)§IrLãr ΢Îndé ßÎr Dûnyãm vãr BÎrdé §én Vãr§In ΢Îmdé Né §énÎ KãyßédéCék Kãdãr Cé§urum Nédé §énÎ KãzãnãCãk Kãdãr Gû¢Lû!!.

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yaaaaaaa duygulandım alıorum yaaa ex aşklarım depreşti salun ya arkilerim