Favori Msn Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Favori Msn Nickleri



25 Kasım 2007 Pazar

Favori Msn Nickleri











İnsan ya düsmandir sana yada hayran, ya hiç yokmuşsun gibi unutulursun
Ya da 1 dakika bile çıkmazsın akıllardan

Bilirmisin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere
birde o beklenenler unutulmazlardansa..

Doğan güneş bana doğsa, her mutluluk beni bulsa,
Bütün dünya benim olsa tek bir eksigim kalırdı o da sen

Sen bazen zifiri karanlık gecemin doğan güneşi,

Sen bazen yaşanacak hayatın cesaret veren mutluluk tarafı,

Sen bazen degil her zaman sevgimin tek nedeni...

Şu an hayatta olmamın tek nedeni var
Tek Nedenimse Kalbimdeki sensin..

Belki dünya için önemli degilsin ama,
benim icin dünyalar kadar önemlisin.

atacağım imza SENİ SEVİYORUM olacak bitanem..




Hafif hafif çileyen yağmurda kalırsan
Saçlarını düsen her damlada
BENi HATIRLA !

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ya bnce en son olan fazla iyi deil ama diğerleri hoş ellerinize sağlık :d:d

Adsız dedi ki...

_DüNyAdA_HiÇ_KiMsEyE_GüVeNmE_ÇüNk!_BeYaZ_GüLüN_BiLe_GöLgEsİ_S!YaHtIr_


NASIL GÜZELMİ??????????

Adsız dedi ki...

bence hepsi çoooq güzel olmuş yapanların eline saqlıq


SENİ SEWİYORUM BAYRAM

Adsız dedi ki...

Aynaya baqıyoRm her qece , içiM raaT yorquNum sadece hayatıMa qireN herkese yasanMıs herSeye..[!]

Adsız dedi ki...

durun bende size bişi yazıım :d


çoq rahatım rahatsız eder mi
rahatsız etse bile fark eder mi
fark etse bile dert eder mi
dert etse bile seni dertler mi


benim lafım:d nsl



Blog Arşivi