Kısa Msn Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Kısa Msn Nickleri



23 Ocak 2008 Çarşamba

Kısa Msn Nickleri











Beğenmedim Daha güzel olabilirdin.

Yeni Halk Kahramanı

Sevdim seni sebebsiz sevmedin beni şerefsiz.

Küresel ısınmaya evet (Kaşarlar erimesi için)

öküz gibi bakmakla tren durmazki.

Dünya yuvarlak ozon delik ne sapık memleketteyiz be :)

çıplak vücutla ateşe kafa tutan serseri

Yangın filan olursa ilk beni çıkartın .

Çırasız Delikanlı gibiyimdir çakmak tutmayın yakarım uleyyynn

Yeminimi Bozdum Uleyynnn

Yıllardır Oturum açmayan ölü

idare edelim bari

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel nickler var.Ama saçmaları da var.

Adsız dedi ki...

NİCKLERİNİZ ÇOK KOMİK OKURKEN GÜLMEKTEN AĞLADIM YANİİİİİİİİİİİ.
ÇOK KOMİKSİNİZ.

Adsız dedi ki...

çok komiksiniz.İLAHİyani sizde.

Adsız dedi ki...

Küresel ısınmaya evet (Kaşarlar erimesi için)
en güzeli ve katılıyorum

YASEMİN ÇETİN dedi ki...

güzel fene deil yhani