Derbeder Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Derbeder Nickler



6 Ocak 2008 Pazar

Derbeder Nickler











Bu aralar sert takılıyorum isteyen şarap içer , gücü yeten ezer geçer.

Severiz,yada tek kalemde Sileriz.!Tarihi Biz Yazdık..Tarihtende Biz Sileriz

£srAr'La ya$arKen YaLan DunYa'da Zamani İcmi$iz haßerimiz yOk

ÂLEMÎ ÂLêm ÿâpâñ û¢ ßê$ ¢âkâL'sâ ... KRALLIK ßîzê ÿÂkî$mâz..

Fahişe Gönüllerin Kahbeliği Koymaz Bize,Unutanları Bizde Unuturuz Asilce..

Delikanlıyız , Şanlıyız , Şöhretliyiz , Karizmayız , Esaletimiz Yeter Çünkü biz (memleket yazın) yuz.

Søn NêfêSîm Sêndê KâLmî$ Malesef ôLêmîÿørûm.

Sevene SevdaLıyız Gidene Hep AğLarız Alsalarda Bu Canımızı Biz SeveRsek UnutMayız

Beni BiR " ALLAH'IM BiR'de DOST'Larım BiLSin , GeriSi İLerLeSin!!

Seni ßenim kadar seven varsa, En az ßenim kadar Hasret kaLsın Sana!

HeR YüReĞiN KöŞeSiNDe YaRaLı BiR YeR VaRDıR..

Fırtına Olup essen bile bende kaya olurum sadece toz alırsın.

Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim Çünkü ßen PisKopatIm..

Yine uMutLar TuKéNDi Ve yine Ben iÇiYoRum Gülüm.

Géçici HéVés DéğiL Benimki.. Hak éDéNé Son NéFés oLurum...

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu nickler hiç güsel değil ben beğenmedim baksana 0 Yorum }}}

Adsız dedi ki...

gayet güzel sen çok biliyosun

Adsız dedi ki...

süper bence saolun emenize salıq devamını belıorumm bende msn nıckıme yazcam:)

Atakan Zengin dedi ki...

ben ce de manyak yani neresini bğenmediniz?//?????

Adsız dedi ki...

bencede gayet güzel nesini beğenmediniz???????????

Adsız dedi ki...

bnce fena sayılmas ama damardan olnlar güsel

Adsız dedi ki...

bencede cok guzel nick ler ben cok gordum hemde yorumsuz guzeller

Adsız dedi ki...

bence çok güzel bende size bitane söliyim KOLUMDA ÜÇ BEŞ JİLET YARASI ODA SON KAHPENİN HATIRASI