ilaç Gibi Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: ilaç Gibi Nickler



14 Mart 2008 Cuma

ilaç Gibi Nickler











Masum Bir Günahsa Yaşadığım Gururumdan Susarım ..!

Canım ßiLe emanetken, kayBedecek neyim oLaBiLirki ?

KuzuLar Için Aglayan Kurtlarda vardır Hayatta ...!

Ölen Bendim Gidense Sendin

Başarılar Gelir Geçer, Asaletin ßize Yeter Aslanım. !

ßu Gençliğim Harßì Yaralı Nitekim ..

Hep derdim ya son sevdiğimsin diye… Son sevdiğim değil… Son “Seviyorum” dediğim oldun..

Ne yalan sözler nede boş sevdaların kızıyız seviorum dediğimde tapmayı gülerken ağlamayı can yakanların canını almayı öğretti hayat..

Aşkmı Dedin Bana Saçmaladın Seni Seviyorum Diyene İnanma Yol Ver Beni En Son Bırakıpta Gidende Beni Herşeyden Çok SEverdi Boşver

An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış...

Zor.. geçmişi unutmak çok zor..beLLi bir şey oLmayacağı ne sen boşuna soru sor..ne de kalbini yor

Ben Seninle Karşılaşacağımı Bilseydim başka türlü Yetiştirirdim Kendimi ...

Ne Unutacak Kadar Nefret Ettim .. Nede Hatırlıcak Kdr Çok Sevdim ..

Nefesin Kadar Yakın Olsamda Ben Sana..Yıldızlar Kadar Uzak Oldun Sen Bana ..

Başarılar Gelir Geçer, Asaletin ßize Yeter Aslanım !

KaderimSe Çekerim Çilemse Güler Geçerim ..!

SessiZ Bir ürperiş HaLindeyim..Kimsesiz ve yanLızz Biryerlerdeyim

Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana

İşte Benim En Sevdiğim Yazıyı Paylaşayım

Hayranım sana sabrına
Sakince karşımda durup meydan okuyan o tavrına ..
Varlığına ...
Biliyorum kurtarırsın beni sen herşyden
Aşığım Senin aşkına ..

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum: