Değişik Güzel Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Değişik Güzel Nickler



7 Mayıs 2008 Çarşamba

Değişik Güzel Nickler











Hayat o kadar zor mu ?
Aslında aşkların en büyüğü sendin benim için…
İki kişi seven iki defa ölürmüş…
Anne ben aşık oldum.!
Kalbime qir dedim qirmedi ve qitti , beni bu dünyada yapayalnız bıraktı…
ßen onu çok sevdim o beni hiç sevmedi,Dönmedi ve qitti ,Hayatı bana zindan etti…
Bi bakarsın aksam olmus qün qeçeli seni unutmuş..
qöZLerim yollarda seni beklerim buralarda ,Dön die adaklar adadım uğruna …
ßeni bırakıpta sen şimdi melek mi oldun ??
A$K bitti ..!Ee ne kaldı qeriye..
Elimden hiç bi şey qelmez hiçbir çarem yok .!Karanlık bu sokaklarda elimi tutan yok ..!
qözLerimi açsam da sen çıksan karsıma..
İstanbul benden büyük,onla basa çıkamam,Küçücükk ellerimle seni qeri alamam… L
ßiz askı meleklerden çaldık birbirimise sımsıkı baqlandıKk…
Sen olmaynca yanımda hep bi seyler eksik bende =(
Her zmn bulunduqum yerde olmayabilirim,o zmn istedğim yer bulunduqum yer deildir..
Korkuyu hisset ama yapacağını yap.!
Hersey her zmn qöründüğü qibi olmayabilir derler ,bu sözü söleyenler qerçekleri qörmeyen KöRLeR.!!
Dünyadaki en zor sey hayatta kalabilmektir…
Yasamayı sefiorum ama dünyayı asla.!!
2 sey insanı çileden çıkarır : Söylenecek yerde susmak..Susulacak yerde konusmakk….

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum: