Delikanlı Serseri Msn Sözleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Delikanlı Serseri Msn Sözleri



1 Ağustos 2008 Cuma

Delikanlı Serseri Msn Sözleri











KİMSE BENI GÖRMEDEN DELIKANLIYIM DEMESIN UNUTMAYIN HER DELIKANLININ DELIKANLISI WARDIR

eCeLLe SözLü öLümLe NiŞanLıYız TeSaDüFen DoĞDuK YaŞamaK ZoRunDaYıZ HeRKeS aKıLLı oLSun BiZ NiĞdE'lİyİz

SaBıKaSı YoK BeLLi SuÇu aŞıK oLmaK SeNin iÇiN SoKaKLaRDa YaTmaK SeNin NiYeTin BenDen uZaK DuRmaK YaKıŞTımı Bea GüLüm Beni BöYLe aRKaDan VuRmaK

MüSLümCüYüZ JiLeT aTaRıZ nİğDe'LiYiZ Can YaKaRıZ aLem DeDiKLeRi BuYSa öLüMüNe isYanKaRıZ

aLıRıZ eMaNeTi,BoZaRıZ aDaLeTi,maHaLLemiZDen GeÇiLmeZ,eLimiZDen Su iÇiLmeZ,Niğde ÇoCuĞuYuZ BiZ BiZe Racon KeSiLmeZ

DeLiYiZ DoLuYuZ SöZüMüZ GeÇeR Niğde ÇoCuĞuYuZ ŞeKLiMiZ YeTeR Niğde meRKeZ aKıLLı oLSun HeRKeS

PaRamıZ mı Var eSRaR aLmaYa ŞeKLimiZ mi Var KıZ TaVLamaYa BiR CaNım Var oDa FeDa oLSun SaNa

SeN GüzeL BiR KızSıN LiseLi,BeN isE AcıMa DuYguSu oLmaYaN BiR SeRSeRi,SeNiN eLinde EsKiSi GiBi kaLEm kağıT,BeniM VucüDuMda jiLeT izLeRi

Ben günahkarım çekerim tineri,baliyi,cigarayı.Atarım kendimi bir boşluğun içine.Ben günahkarım,sen vefasızsın...Sen acımasızsın.

ßiz Niğde'nin gerilim saçan sokaklarında daha kalem tutmayı bilmezken esrar sarmayı,adam kesmeyi,sallama çekmeyi öğrendik.Sevdik mi Allah'ına kadar,vurduk mu sallamayı ; damarına kadar...şimdi diyeceksin lan piskopat sen sevmeyi nerde öğrendin.Şunu unutmaki k****lere sevmeyi biz öğrettik.

Ne paranın delisi ne p******gin gölqesi ne o*****nun bekçisi ne de i****nin tetikçisi olduk...ßiz gönlümüzün efesi ortamların delisi olduk.

ParçaLanmı$ vücudum olmu$ bir ses...UzakLa$ kızım benden git k****le$... Sana değil ; seni sevdiğim için bana lanet oLsun..

SerSeriyim SerSeri SokakLardır Evim
DinLe Cici Kız DinLe
Sanıyorsun ki SerSeriLer AğLamaz
SerSeriler ßir ßir Ağladımı Kimse Tutamaz
İnanki Sosyete Kızı Herkes SerSeri Olamaz.


€ziLmi$ ßir Kentin SokakLarında Sevdası YasakLanmı$ Vede umutLarI Kur$unLanmı$ GeceLerin İsyanKar SerSerisi…

Usturama Jileti Takarım.Gövdeme Derin FaçaLar Atarım İstersen KraL Ol Farketmez Senide Mermi Manyağı Yaparım.!

Ağladığımı Kimseye Söyleme Anne onLar ßeni KraL ßiliyor Kızdım mı Dünyayı Yıkar ßiliyorlar
ßir Kız İçin ßu Kadar Düştüğümü ßilmiyorLar…
msn nickleri
Bizim KraL Olduğumuz Yerde Kimse
DEVLET Kuramaz , Bizim DEVLET
Olduğumuz Yerde Kimse KraL OlamaZ…

biss yüzsüs p**Lér qibi hér qüséLé asıKK oLmayıss ama oLdukmuda asLa unutmayıss

CESEDI MEYHANEDE BULUNMUS ICKI DOLU MASAYA KONULMUS DUA YERINE MUSLUM OKUNMUS
NEREDE BIR MÜSLÜMCÜ GÖRÜRSEN BENI HATIRLA!

Her sokak köşesinde kavgamız,okulda kıravatımız,dostumuzda hatıramız,
düşmanımızda façamız,her meyhanede masamız,sevenlerimizde adımız silinmez.

sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara
kadeh şişesini elimize tutuşturanlara isyanım allah a değil TÜM ALLAHSIZLARA

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum: