Kin Ve Nefret Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Kin Ve Nefret Nickleri



24 Şubat 2008 Pazar

Kin Ve Nefret Nickleri











Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı.. Son İLacım Wardı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı..

Seni kaybetmemekte kararliyim. Kararlarimda israrliyim. Israrlarimda inatçiyim. Inatlarimdan da VAZGEÇMEM...

Hayat Bir sınav Ve ben onu çoktan bitirdim Kağıdımı Verip Çıkmak istiyorum..

Sen Varya Sen 1 damla gözyuaşıma Değmezsin

aTeş oLsaN Anca düşTüğün yeRi yakaRsıN.. baNa hiç bişeY Yapamassın..

İlk Ve tek arzumdun şu fani dünyada.

öLüm bLe qüzeLdir sNn yaNıNdaaa....

kaLbim dayaNıRmı bu acıyaa...

yaLnızım Ne oLursuN AL yaNınaa..

BİR SIRRIM VAR KİMSEYE SÖYLEYEMEDİĞİM,BİR ALLAH BİRDE BEN,BİRİ DAHA BİLSİN İSTİYORUM,ODA SEN BİLMEM SAKLAYABİLİRMİSİN,SENİ SEVDİĞİMİ SÖYLESEM..:

NE ÇOK SEVDİM ANLATAMAM,GECEM SENSİZ ZOR YATAMAM,BELKİ SANA ANLATAMAM,AMA SANA AŞIĞIM AŞIK...

GELSEDE EN ACI SÖZLER DİLİME,ÇIKACAK SANIRIM BİRKAÇ KELİME,BİR ALEV HALDE DÜŞTÜN ELİME....

birgün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde, eller gibi davranıp görmemezlikten gelme...

seni seviyorum diyen Dillere değil,senin için ağlayan gözlere inan...

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum: