Sevgililer Günü Msn Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Sevgililer Günü Msn Nickleri



14 Şubat 2008 Perşembe

Sevgililer Günü Msn Nickleri













14 Şubat Sevgililer Gününde Sevginizi Nicklerle Anlatın..

Doğan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak. Sevgililer günün kutlu olsun!

Seni Ne kadar Sevdiğimi öğrenmek istiyorsan, Yıldızlı Bir Geceyi Seç Yıldızları Saymaya Başla Sayamadığın Yıldızlar Kadar Seviyorum.

Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin bebeğim. Sevgililer Günün Kutlu Mutlu Ve de Umutlu Olsun Bitanem.

Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. Ben o yıldızı gördüm, o da sensin bir tanem.

Sana Olan Sevgimi Bu gün anlatmak istemiyorum Çünkü seni hergün seviyorum.

Bulutlara yükledim hasretimi, rüzgarlarla yolladım sevgimi, yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla küçük melekler gönderdim seni öpmeye! Sevgililer günün kutlu olsun!

Seni Tanıdığım günden Bu güne Bana Hergün Sevgililer günüdür. Çünkü ben Seninle Doğdum Seninle Yaşar Seninle de ölürüm..

Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm… Sevgililer günün kutlu olsun.!

Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır… Nice sevgililer günlerine minik bebeğim.

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum: