Şebnem Ferah Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Şebnem Ferah Nickleri



30 Haziran 2008 Pazartesi

Şebnem Ferah Nickleri











Şebnem Ferah Şarkı Sözlerinden Msn Nickleri

> Yüzümden gitmeyen acı gülüşte hiç sönmeyen yangınların izi var..!

> Çekilin yanımdan gelmeyin üstüme, İyi gün dostlarım tutmayın elimden!!!

> Sizi bilmem, ama ben karar verdim. Su gibi duru olup hep akmaya..!

> Dun doğmuş bir bebeğe bile girebilen mikrop misali, içimizde hem kotu var hem iyi…!

> Kelimeler yetse daha neler neler buldum.. Elimle koymuş gibi huzurluyum !

> Denize açıldım sevmeye sevilmeye anladım sevmek gibisi yok!

> Sil baştan başlamak gerek bazen

> Ben sigara dumanının altında yana yana en sonunda kül oldum

>Beni boşver kendine cevap ver lüt fen bu kez dürüst olur musun?

>çocukken sahip olduğum kırmızı rugan ayakkabılar
onlar da senin gibi çok tatlıydılar ama;
canımı yakardılar
acıtırdılar

>Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayati seyredersin, seyredersin

>Ya şimdi tut elimden
Ya da bir daha sözetme özlemekten

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum: