Sevdiğinden Ayrılanlara Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Sevdiğinden Ayrılanlara Nickler



4 Temmuz 2008 Cuma

Sevdiğinden Ayrılanlara Nickler











ÖLÜM VER Allah'ıM VeRMEE AYRILIK


Yaşamaksa Yaşıyorum ELbetteYokluğunu KabuL etmek böylesine Zorken,Hiç OLmama İhtimaLini Düşünemiyorum BiLe..........

Burlarada Senden Çok Bir Görsen AnLarsın..Oralarda Benden Yok Bir Düşünsen Anlarsın !!

Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak...

'Gitmeye de bilirim. Gitmeyi de bilirim.msn nickleri..'


~S~I~K~I~L~D~I~M~ Y~A~L~N~I~Z~L~I~K~T~A~N~

İtiraf EttiM KendiMe; Seviyormuşum MeĞeR Diye..Sonra GüLdÜm HaliMe ÇoCuK MuSuN KıZıM DiE

komik nickler

Keşke Sen Ben Olsan; Seni Sevmenin Ne Kadar Zor Olduğunu Anlasan Keşke Ben Sen Olsam; Bu Kadar Sevilmenin Tadını Çıkarsam...

Baharla Hazan Birleşemez Ortada Yaz Var..Sen BaharınLa Çiçeklen,Ben Hazanımla Solayım Sevgili YaR...

Anladım,ben her şeyi yoruyorum..Belki de Hep senden bekliyorum!Değişmedim sadece susuyorum,Mucizeler yaratan kahramanı özlüyorum!

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum: