Beğenilen Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Beğenilen Nickler



20 Nisan 2008 Pazar

Beğenilen Nickler











aNadaN DoğmaK, öLmeK iÇindiR."

YaşamıN uZunluĞu DeğiL, NasıL YaşandıĞı öNemlidiR."

HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne oLuR, öLseN Ne oLuR?"

YaşaM aCı ßiR SoğaNa ßenzeR, SoğaNı KaT KaT SoyarkeN, ZamaN ZamaN aĞlatıR."

YiğitliK VurmakLa, aĞalıK VermekLe oLuR"

CeplerDe ResmimiZ aLemDe iSmimiZ"


bull Nick arşivi,en güzel nickler

KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM ßeNi..!

ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı.."

KalaNa GiT, GideNe KaL DemeM..!

SeNi SeviyoruM DiyebilmeK, DünyanıN eN GüzeL eSeridiR..!

eSkideN PiyaSa NerDe ßiZ oRDa, aRtıK ßiZ NerDe PiyaSa oRDa..!

DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!

aSlanlaRa SöZ VerdiM, ÇakallaRa YeM oLmaM..!

DağlarıN TepesiNe, eŞkiyanıN aLnıNa, KızlarıN KalbiNe "öLümsüZ MehmetçiK" YazacağıM..!

öYLe MasuM DurduğuMa KanMa SakıN ŞafaK 295 oLsaDa "FiRaRıM" YakıN..!

aKıLLı oLupTa DünyanıN KahrıNı ÇekeceğiMe DeLi oLurum DünYa ßeniM KahrıMı ÇekeR..!

SeN SeN oL ßiR iNsaNa HattindeN FazLa DeğeR VerMe, eĞeR HattindeN FazLa DeğeR VerirseN o iNsaNı ÇoK ÇabuK KaybedersiN..!

ßakMa ßaNa öYLe ! NefretLe DoluyuM..!

TıpKı ŞairiN DediĞi GiBi eVlaT, ßiZ Ki uStasıyıZ VataN SevmeniN..!

KolaY oLmıcaK SeNi uNutmaK... ßelKi GeCe GündüZ aĞlıcaM... Ne oLurSa oLsuN ßirtaneM, SensiZ YaşamaYa aLışcaM...

öLüM, öLüM DediğiN NediR Ki GülüM ßeN SeniN iÇiN YaşamaYı GöZe aLmışıM..!

DerT SofrasındaN ßaL YediK BaŞ VerdiK ßaş eĞmediK..!

iNsanlaRı TanıdıkCa SevdiM, SevdikCe De TanıdıM (aYNı SeNi SeviP TanıdığıM GiBi)

HayaT YaşandıĞı KadardıR, GeriSi Ya HatıralarDa BiR iZ YaDa HayallerDe BiR uMuttuR..!

eRkekleriN "SeNi SeviyoruM" DemeSi ßiR MumuN "aSLa SönmeyeceğiM" DemesiNe ßenzeR..!

Ben sana yanarken şimdi... sen kimbilir nerede üşüyorsun!


Msn Nickleri


Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

Bakma kızınca sana gurur yaptığıma , aşk dolanır seni görünce ayaklarıma

Her seven adsız bir kahramandır, unutma ki; insan sevebildiği kadar insandır.

İnsanlara söz dinletemiyorsan taktik değiştir, onları tehdit et


eğer senden ayrılırsam benide yanında götürür müsün??



Aşk bakmaktan ibaret olsaydı öküzler trene aşık olurdu...

Bir Cevabim Bile Yok . Ama Soruya Hayran Kaldim !!!

Bilirmisin kaç kere seni düsünüp senin için içtim serefine degil serefsizligine içtim serefsiz!

Simarik kizda vefa aramak, Zehirde sifa aramaya benzer

Güzel kiz insani mutlu eder. kötü kiz ise filozof eder.

Yollar durusuma kizlar gülüsüme hasta

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum: