Romantik Sözlü Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Romantik Sözlü Nickler



16 Nisan 2008 Çarşamba

Romantik Sözlü Nickler











Gül nedir ki? Solup gider. Gün nedir ki? Gelip gider. Ateş nedir ki? Söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak mezarda biter.

İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim..

HEPINIZ KENDI DALGANIZA BAKIN...DIKKAT EDIN BENIM DALGAMDA BOGULMAYIN

BeN KENDM Bİ ALEMiM BU ALEM İÇNDE,BeN KENDME BELAYM BİNLRCE BELA İÇNDE,İSTEYN KATLR ALEMİME,İSTEMYN YOL ALIR DEVRAN DÖNeR YİNE.

Sana Ne Demeliyim Bilmiyorum.Güneşim Desem Güneş Batıyor.Hayatım Desem Hayat Kısa.Gülüm Desem Oda Soluyor.Sana Canımmmm Demeliyim,Çünkü Bu CaN sENınle YaşIyO

HUZUNLERI KARLARA YAZDIM,GUNES CIKINCA ERISIN DIYE,SENI KALBIME YAZDIM ORADAN HIC SILINMEYESIN DIYE...

Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam.

GeCELER bensiz olmaz bedenim aşksız kalmaz!

Bu da sana son sürprizim olsun.Şimdi, seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum,beni güzel hatırla.Gidiyorum...

§ëñ¥ §ëVDîgîM KåDåR ¥å$å§å¥DîM..ôLûM§ûzLûgûñ åDîñî å$k Kø¥åRDîM.

Her günün son günün olacakm?? gibi ya?a.. Çünkü bu günlerden birisi son olacaktır..

Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.

Eğer geceler uzun geliyorsa, sevgilin arayıp sormuyorsa, bir gün düşlerinde kavuşacağının yeminini vermişsen gönülden, işte o zaman sen deliler gibi seviyorsun arkadaş...

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum: