Gothic Nickler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Gothic Nickler



18 Nisan 2008 Cuma

Gothic Nickler











ßέηi †aηЯidaη qέLέη мέsajLaЯLa iKηa έ†мέyέ caLi$мa !.. KέηDi i$LέDiqiη quηahLaЯLa ßέηi su¢LuyoЯsuη...

αşкмι ∂є∂ιη кαяşιℓιкѕιz σ кιşιηιη уαηℓιzℓιğι∂ιя уαηℓιzℓιğιη∂α уαşαттιğι ∂üşüη¢єℓєяι gιzℓι αяzυℓαяι∂ιя вєη¢є…

ZıLqıtLarı AqıtLarın Kucaqına Bırakan Bir Şehirde Yaşlenıyorum Hüzne. Aqıt Yakmayı biLmeyen qencLiqim. Acı DemLiyor diLinde

Tutamadıgım éLLér éLLérin oLdu
Anné,kücükkén ßi yérim acıınca
öpimmdé gcsin dérdin ya..
KaLBim acıo anné hadi öpté gcsinn

NeFreT ve aCıNın biRLeşimiYim Ben aĞLaMak FeLseFeM öLdüRMeK eĞLenCeM...

Kanayan yaralarına kan dursun die başka bedenler basarsan mikrop kaparsın...!!...


(%) SeNi SeVeRim, SeNi SeVeNide SeVeRim, SeNi BeNiM KaDaR SeVeNiDe KuRsUnA DiZeRim (%)

Very Happy In The ParK’ta Gezerken, Cigarettiyi Icerken. My Father Gördü Suc Üstü,I am Düstü Kiç Üstü Very Happy

ßeni hayaLLerimin ßittiqi yere aSın!

×÷·.·´¯`·)»HÅ$®€TÏÑ¿L€»»¥ÅÑÐÏ»»GÕÑLÜ(v)«(·´¯`· .·÷

Ne Elimden Tuttular Ne Yuzume Gulduler , Nede Bir Gun Olsun Ölümüne Sevdiler. Ben Sevdim Baskasina Verdiler. Bana Bu Dunyada Mutluluk Harammis meðer

hayat bir kez daha ağıtlar yakıyor günahlarıma...aynaların aykırı titreşimlerinde görüyorum ruhunu.Tutunmaya çalıştıkça nefeslerime ellerin itiyor beni yine kendi içime ve sözlerinle baş başa kalıyorum..

+°+ DünYaDa Hiç KimSeYe GüVenMe CünKi BeYaZ GüLüN BiLe
GöLGeSi SiYahTir °+°

Msn nickleri

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum: