Cok Komik msn nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Cok Komik msn nickleri



14 Kasım 2007 Çarşamba

Cok Komik msn nickleri











Kişisel iletiyi kişiselleştirmeyenlerden misiniz ??

Bir Kişisel iletim Bile yok, buna da şükür.

kim vurduya gittim, belki gelirim

Yazmıyorum kişisel ileti falan.Baskıya gelemem ben yaaa alla alllla

Kişi ile iletişim için tıklayın yawrum

Herkesin gördüğü ileti kişisel değildir

Kişisel bir ileti yaz ....@hotmail.com a gönder

Bir porche alıp gelicem

B M ve ye ne zaman binicez gülüm

Ben sana çevrimiçi olamazsın demedim,insan olamazsın dedim

Sahibine dönmeyen isyankar bumerang

Sürüden ayrılan idealist kuzu

İtiraf ediyorum: Winamp’taki unknown artist benim :))

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum:



Blog Arşivi