Serseri Msn Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Serseri Msn Nickleri



14 Kasım 2007 Çarşamba

Serseri Msn Nickleri











Nic£ d£LikanLıLar g0rdük kolunda Kız ceßind£ £man£t arkasında sürü.. Raconu kaHpeLik yürüyüşü sahtelik , kaLßi var yüreği y0k

KâhpéLiq lKoymâz lBizé lBizim GönuLLérimiz lKâhpé DéiL Âmâ Bizi Unutâni Bizdé Unuturuz lKâhpéCé

Usturama Jileti Takarım.Gövdeme Derin FaçaLar Atarım İstersen KraL Ol Farketmez Senide Mermi Manyağı Yaparım.!

GeCeLeRi GeLMe JiLeT aTaRıM uZaTMa KoLuNu SaNa Da aTaRıM BeN HeRGeCe aGLaYıP KeNDMi DoGRaRm DeDiM Ya SaNa GüLüM ßêN PisKoPaTım.

ParçaLanmı$ Vücudum Olmu$ ßir Ses UzakLa$ Kızım ߀nden Git Kahbele$ Sana DeqiL Seni Sevdiğim İcin ßana Lanet oLsun

Ortamın ßittiği Yerde ßiz ßaşLarız Şeklimiz İçin Yaşar Tarzımız İçin Ölürüz.

Ne Paranın Delisi Ne Pezevengin Gölgesi Ne Orospunun ßekçisi Nede İbnenin Tetikçisi Olduk ßiz Gönlümüzün £fesi Ortamların Delisi Olduk.

Ben Günahkarım çekerim Tineri BaLiyi sigarayı..Atarım Kendimi Bir BoşLuğun İçine..Ben Günahkarım Sen Vefasızsın..Sen Acımasızsın

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum:



Blog Arşivi