Hasret icin Msn Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Hasret icin Msn Nickleri



25 Kasım 2007 Pazar

Hasret icin Msn Nickleri











<< Uykudan uyaninca insani uyandigina pisman eden, geri dönemeyince caresizlikten delirten, hayatta bir defa görülen Dehset bir rüyasin


<< Ask dedigin, dudaklarda kahkaha degil, gözlerde yastir.Asil amac sevgili ugruna ölmek degil, ugruna ölecek sevgili bulmaktir.

<< Bu yürek nelere yeterse,bu can bir cani nekadar severse,bu damardan nekadar çok kan gecerse,yasam ölüme nekadar degerse,sende artik benim için okadar degerlisin...



<< Git rüzgar söyle onu nasil sevdigimi, ugruna ölebilecegimi, ama bir seyi unutma, eger bir baskasiyla mutluysa sus ve geri dön sessizce..


<< Denizdeki su kayalara neden çarpar ? Kayalar onlari unutmasin diye. Cünkü onlar her Carpista tatli bir ani birakirlar tipki senin bana biraktigin gibi gUZel ani..


<< özlenen Özlüyorsa özlemek güzeldir. sevilen Seviyorsa sevmek güzeldir. beklenen Bekliyorsa iste o herseye bedeldir.


<< Sen uyurken dalga olup vuruyorum sahillere bennnn nerdesin gel hasretim


<< Sabah uyandigimda yasadigimin farkina varmadan önce seni özledihimin farkina variyorum, sensiz gözlerimi açmaktansa hiç uyanmak istemem..


<< Seni ellerden, seni senden, Seni kimsenin benden Daha fazla sevemeyecegi kadar Çoooook Seviyorum Canim.


<< Bu gece sensiz yatagima yattim. odamdaki karanligi seyretmekteyim Bos bakislarla. aklimda sen, Kalbimde sevgin, bekliyorum seninle gelecek mutluluga..


<< Ben serseri degilim askimin eseriyim hep böyleyim sanma, askimin saheseriyim Benn..

<< Sen yillarin getirdigi bir esinti degil, ölümün bile söküp atamadigi bir hasretsin içimde..

DEVAMI >>>>

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güsel nickler ama daha iyi de olbilir



Blog Arşivi