Dehşet komik msn nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Dehşet komik msn nickleri



3 Aralık 2007 Pazartesi

Dehşet komik msn nickleri











1 -Eyyy Allah'ım kendim için istemiyorum. Anneme Bal Dudaklısından , Elma Yanaklısından Ve de Sütun bacaklısından Bir Gelin Eyle ..

2 -Acıdır insanı gerçek Yapan , Sadece Yediğinde Anlarsın ..

3 -ŞŞŞttt Yerin kulağı vardır yavaş konuş , bendede Var ben Yermiyim yani

4 -Bilmemek ayıp deil Çaktırmadıkça .

5 -Hocam Tam Ders Çalışacaktım Ders Bitti ..

6 -Ey yükselen yeni nesil. Ne işin var lan yukarda in aşağı.

7 -Eger dünya deli kanli olsaydı Akıllı olmazdı herhalde :)

8 - Gençliğim aci veriyordu sattım gitti

9 - Selam, ben dünyadan şener şen- Hadi yaa deme ... Ben de uzaydan mustafa topaloğlu

10 - Yes abicim, beden egitimine benden de okey!!!

11 - Ilahi Azrail sen adami öldürürsün be

12 - mafya babası olmak çok basitmiş , Oglumun adini mafya koydum, Mafya babası oldum..
13 - Bu asalet, bu güzellik , bu endam .. hepsi bende mevcut kaca alırsın ?

14 - dün seni çok bekledik toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık!

15 - sevmek cay, sevilmek seker bizim gibi fukaralarda cayi sekersiz icer.

16 - Dünya döner ,ay sa kebap olmus bi ekmek versene ..

17 - Adamin biri yerde elli bin lira bulmus, ayakli bin lira bulamamis...

18 - Noel babanin niye hiç eli yoktur?....çünkü NO-EL babadır :))

19 - Adamin biri "saat kaç" demis bi bakmış saat kaçmis

20 - En iyi Yaptığım iş uyumak onuda gözü kapalı yapıyom ..

21 - Kaptan ali sesleniyor kaptan ali sesleniyor; "cikarin beni bu kaptan

22 - Kaynanamı kaybettim de gören varmı ?? (görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olunur)

23 - Saçımı süpürge yaptım elektrik süpürgesi çıkınca evden kovulduk

24 - Yaşınız kaç Bilmiyorum Valla her yıl değişiyor

25 - Kabadayılığa yer yok dediler, bende gittim kibar dayı oldum ayakta kalmamk için :))

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum:



Blog Arşivi