Romantik Aşk Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Romantik Aşk Nickleri



8 Aralık 2007 Cumartesi

Romantik Aşk Nickleri











Aşkımızda iki renk gül olsun Beyaz Gül ve kırmızı gül Eğer beni unutursan kırmızı gülün solsun , eğer ben seni unutursam beyaz gülüm kefenim olsun ...

Korkum yok ölmekten yana, kimbilir belki son defa gözlerine bakıyorum şunu unutmaki ebediyen seni sevecegim ..

Gözlerine bakmak Sonum olsa bile Ben hayatımı gözlerinde yaşıyorum bitanem..

Rüzgar bir gün birisinin seni sevdiğini fısıldarsa kulaklarına hiç düşünme seni benden fazla seven bulunmaz ..

Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun

Sevmenin bedeli acı çekmekse varsın olsun ben çekerim yeterki sevileyim ...

Ne giyersen Giy En sonunda beyaz giyip Benim Olucaksın bitanem ...


Karanlık Gecelerin , Aydınlık Sabahların , aşk umudu olanların , sen ise sadece benimsin ..

Çiceklerin içinde Geçsede yıllar Senden güzel Çicek Tanımam . çüçeğim ..

Uzaklarda arama Sen benim yüreğimin derinliklerinde koklanmayı bekleyen gül gibisin .

Güller hep ellerinde açsin,ama dikenleri batmasin.sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasin.mutluluk hep yüregine dolsun,ama beni unutturmasin.


Hayatta 2 kör vardır birisi benden başkasını görmeyen sen ikincisi aşktan kör olan ben ..

Gece midir insani hüzünlendiren, yoksa insan midir hüzünlenmek icin geceyi bekleyen?gece midir seni bana düsündüren yoksa ben miyim seni düsünmek icin geceyi bekleyen

Bu benim ilk değil Son ağlayışımdır .. Tek suçum ise sevmekti..


Kalbim seni unutacak kadar serefsiz ise ellerimse onun topuklarına sıkacak kadar Katildir ..


sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar ..

Hayatını birisi ile paylaşmak istersen Tek düşündüğün ben olmak için ömrümü verirdim ..


Aşk bir üzüme benzer , kendi gider sapı kalır ..

Rüyalarini gül yapraklaiiyla yatagini papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabuslari aldim ki en güzel rüyalari sen göresin..

Dünya Tersine dönse bile Senden başkası yalan

Sen benim Birtanem Bebeğim Aşkımsın ...

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum:



Blog Arşivi