Mutluluk Veren Msn Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Mutluluk Veren Msn Nickleri



11 Aralık 2007 Salı

Mutluluk Veren Msn Nickleri











Acı ve hüzün bir yldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun...

Titrer durur ellerim yanında. Vücudum ürpermeyle dolar. üşüyorum ben yanında. Çünkü varlığın içime serinlik veriyor.

İpek böceği örerde kozayı ...İçine hapseder kendini bilir misin? Suçun yok bunda senin... Yokta bilmez misin, ipekler hep senin için...

Upuzun bir aşk bizimki. Sanki upuzun bir nehir gibi. Başlangıcı sen, bittiği ben ama uçları hiç birleşmeyen.Ayrı değiliz ama uzağız.Birleşirsek belkide ayrılamaıyz...

Seni yldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin..

Seni her düşündüğümde kalbime bir ıyldız çiziyorum. Benim simdi kaç ıyldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..

Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz, ormanın denizinde huzur gibisin, ışığım sensin, güneşimsin... Bil ki çok özlendin...

Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.

Ne seni benden daha fazla seven, nede benim sana daha fazla verebileceğim sevgim var. Anla işte seni ne kadar sevdiğimi mavişim...

öperim dudaklarından gül kokulu yanaklarından her dem gözlerimin hapsindesin kalbimin tek sahibisin... Sevgililer günün kutlu olsun.!

Kimsin sen? yaşamak isteyişte yaşayamadığım umutlarımsın.. ıyllardır beklediğimsin belki de... kimsin sen? sen benim sevdiğimsin.. sevdiğimi söyleyebildiğimsin..

Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi Çocukça Sen Gerçekçe , Hepsi öylesine Sen ölesiye..

Güneş alev alev yanıp parlasa bile unutmayacağım seni kül olana kadar. Beni kırıp incitsen bile dost bileceğim seni sonuna kadar

Yüreğim hafif ıslaktır benim kuytu köselerde ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan..

GöZLERIN GöZLERIMDE, ELLERIN ELLERIMDE, KALBIN IÇIMDE VE RUHUN BEDENIMDE OLDUGU SüRECE SENI SONSUZA KADAR SEVECEGIM.

Yedi ayrı iklimden yedi çeşit arı getirseler yedi çeşit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz...

Dünde, bugünde, yarında. Yüreğin kadar yanındaıym. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordaıym!

Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında...

Biliyorum Sen Güneşsin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyaıym Ve Bir Tek Bende Hayat Var...

Bana ' Seni Seviyorum ' diye yalanda söylesen,, bu yalanı dünyanın bütün gerçeklerine değişmeye razııym..

Aşk, gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır ama dikenlerinden hesabini, gülden soramazsın.

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum:



Blog Arşivi