Hic Bulunmayan msn nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Hic Bulunmayan msn nickleri



6 Aralık 2007 Perşembe

Hic Bulunmayan msn nickleri











Ya hiç gelmeseydin..gelişinle zuhur etmeseydin içimde ya gitmeseydin yada giderken götürseydin içimdeki seni de


Dün çiçekcinin önünde bir gül gördüm, dünyanın en güze lgünü benim diye haykırıyordu... O gülü aldım, ama en güzel gül olduğu için değil... Seni görüp utansın diye!

Öyle mutlu ol ki; güzellikler bile seni kyskansyn. Gözya?laryn yana?ynda nem de?il dadaklarynda kahkaha olsun. Mutluluklar hep senin olsun.

Seni Seviyorum" derken asla yalan söylemedim. Yalan söylerken de asla "Seni Seviyorum " demedim

Hayatta iki kişi tanıdım.Birisi rüyalar kadar uzak sen, diğeri sevgililer kadar yakın ben.Hayatta iki kişi tanıdım .Birisi asla benim olmayacak sen, diğeri senden başkası olmayacak sen.

bir mizrak olur bulurum kalbinin yerini bir hancer olur alirim ustundeki derini

Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın degil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana baglandım sana taptım...

En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine ve en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum

Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!

BAZAN KAR NASIL HAZIN YAGAR BILIRSIN KURSUNI BIR GOKYUZUNDEN AGLAMAKLI ISTE OYLEYIM, KAPKARAYIM BU GUN GEL EN HUZUNLU SESINLE, EN DOKUNAKLI

Nasılki yıldızlar imkansız gelir ya insana imkansız olduğun için tutkunum sana, hani en güzel aşk imkansız gelir ya insana imkansız olsanda aşığım ben sana

BIR GUL OLMAK ISTERDIM, DALIMDAN KOPTUGUM AN YALNIZ SENIN ICIN KOPAYIM VE YALNIZ SENIN AVUCLARINDA SOLAYIM DIYE BIRTANEM...!

bir su gibi berrak , bir cicek gibi sevgi yüklü , gökyüzü gibi yalın okyanus kadar derin kelimelere sıgmayacak kadar büyük bir sevgimiz oldugunu sakın unutma !

Böyle bir dünyada seninle yaşamak varken, böyle uzak kalmak gücüme gidiyor, senin verdiklerini seninle paylaşmak varken, seni sensiz yaşamak içime sinmiyor.

şafak vakti yağan bir çiğ tanesi kadar masumgün batımında denizlerden esen rüzgar kadarçılgın ve okyonusun derinliklerindeki bir inci tanesi kadar özelsin

Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...

Yastigimla uykumu basbasa biraktim,sirf seninle yanliz kalabilmek için!Bu da yetmedi kendimide bir kenara bıraktım simdi burda yanliz sen varsin!!!

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok beendim bu nickler tm bnm için bnde ayrıldım bnde yanlzm ama kelbmde başka biri varr:)



Blog Arşivi