Msn Manili Sözler | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Msn Manili Sözler



9 Aralık 2007 Pazar

Msn Manili Sözler











En güzel Msn Manili sözleri


bahçenizde gül varmı
gül altında yol varmı
gel gidelim sevgilim
annenden izin varmı..

bu ne güzel bir oyun
doyun maniye doyun
gel bir tanede sen yaz
sonu gelmesin bunun

fasulyeyi pişirdim
toprak tenceresinde
gel yarim konuşalım
msn penceresinde..

hava havalanıyo
bulut bulutlanıyo
msn messengerde
bizim aşkımız umutlanıyor ..

fasulyeyi kuruttum
pişirmeyi unuttum
Gel yarim chatleşelim
ben annemi uyuttum ..

Leblebinin irisi
hani bunun geririsi
yarime mail atmış
serserinin birisi..

bakkaldan kibrit aldım
cıtır cıtır yakmaya
msn de yar sevdim
girip girip bakmaya..

Msn De kız arkadaşınıza Maniler söyleyin :)))

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum:



Blog Arşivi