En Yeni Msn Sözleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: En Yeni Msn Sözleri



6 Aralık 2007 Perşembe

En Yeni Msn Sözleri











Sevginin olduğu yerde mantık olmaz derler... Ne kadar doğru! Seni o kadar çok seviyorum ki aklım başımdan gitti... Birlikte daha nice sevgi dolu mutlu günlere sevgilim...

BAZAN KAR NASIL HAZIN YAGAR BILIRSIN KURSUNI BIR GOKYUZUNDEN AGLAMAKLI ISTE OYLEYIM, KAPKARAYIM BU GUN GEL EN HUZUNLU SESINLE, EN DOKUNAKLI

Birgün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasiz gitmek istersen, yanima gel ki sana sensiz yasamanin, sensiz olmanın ölüm oldugunu göstereyim...

SEN SON CUMLE, BEN NOKTAYIM BITME BENSIZ BITME SAKIN BANA BENDEN UZAKTAYIM, SANA SENDEN FAZLA YAKIN. SEN KOR EBE, BEN YOKTAYIM AZLIGINI BILDIM COK'UN HEM KARADA HEM AYAKTAYIM GOZSUZ GORUP, ELSIZ DOKUN

Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdigini

Ben aşkı gül yaprağına yazdım.Sonbaharda kurusun bir daha kapımda açmasın diye.Ama nerden bilirdim ki baharda yeniden açacağını ve aşkı yüreğime tekrar atacağını.

Gülü birgün, Seni hergün, Gülü soluncaya kadar, Seni ölünceye kadar sevecegim...

dostluk deniz kenarında taş toplamaya benzer önce birer birer toplarsın sonra teker teker atarsın fakat bazılarını atmaya kıyamazsın işte SEN o kıyamadığımsın!!!!!!!!

Gülü birgün, Seni hergün, Gülü soluncaya kadar, Seni ölünceye kadar sevecegim...

Gerçek aşklar bitmesini bilen aşklar olduğuna göre,insanlar ya hep sahte aşklarıyla evlenir,yada evlenerek aşklarını sahteleştirir.

BELKI YUZUM GULECEK DONECEGIM SASKINA BELKI MAHKUM OLACAK OMUR BOYU ASKINA BU KARARI VERIRKEN SAKIN BANA DEME TOY SENSIZ BEN YASAYAMAM ELINI KALBIME KOY

Uzaklılklar küçük sevgileri yok eder.büyükleri ise yüceltir.tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını daha çok alevlendirdiği gibi

Biliyorum ki Sen bi Günessin etrafinda gezegenler var , Sende bilmelisin ki Ben bi Dünyayim yanliz bende Hayat VAR...

DALGALARCA DALGALANDIM RUZGARCA ESTIM YUREGIMI SANA GETIRDIM SEN CAN ISTEMISSIN CANDAN DA OTE DOSTUM YUREGIMI SANA GETIRDIM

BAZAN KAR NASIL HAZIN YAGAR BILIRSIN KURSUNI BIR GOKYUZUNDEN AGLAMAKLI ISTE OYLEYIM, KAPKARAYIM BU GUN GEL EN HUZUNLU SESINLE, EN DOKUNAKLI

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum:



Blog Arşivi