DelikanLi Msn Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: DelikanLi Msn Nickleri



6 Aralık 2007 Perşembe

DelikanLi Msn Nickleri











1. нαyαт кızgıи вoğα вєи кıямızı pєLєяiи.

2. vєвαLı вir нücrє giвi vücuduмα giriyor ‘вuz’ soğuğu duyguLαr.

3. yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα
sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış..

4. Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu göstereyim


5. yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи

6. BEN SENSİZ GEÇEN GÜNLERİME ÜZÜLÜRKEN SEN BELKİ BENSİZLİĞE SEVİNECEKSİN AMA ŞUNU UNUTMA BİR TANEM BİR GÜN SENDE SEVECEKSİN

7. SENİ BULMAKTAN ÇOK ARAMAK İSTERİMSENİ SEVMEDEN ÖNCE ANLAMAK İSTERİM SENİ BİR ÖMÜR BOYU BİTİRMEK DEİL SANA HEP YENİDEN BAŞLAMAK İSTERİM

8. Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr.!

9. BeN HayaTTa eN çoK öLmeyi SevdiM

10. vєвαLı вir нücrє giвi vücuduмα giriyor ‘вuz’ soğuğu duyguLαr.

11. yüReğiMe göMDüm Seni söKüp aTmaK müMKün deĞiL YanıMDa oLaMasaNDa rüYaLaRın yeTer baNa

12. sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış.

13. SENİ SEVMEK ACILARIN EN BÜYÜĞÜ OLSA GEREK SENİ DÜŞÜNÜRKEN GÖZYAŞI DÖKMEK YAŞANABİLECEK EN BÜYÜK SEVİNÇ DEMEK

14. αииє вєи мαиyαк oʟduм...

15. çarmıha gerilmekle eşdeğermiş "elveda"nı engelleyememek

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum:



Blog Arşivi