Komik Nostalji Msn Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Komik Nostalji Msn Nickleri



19 Aralık 2007 Çarşamba

Komik Nostalji Msn Nickleri











Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. Onuncu köyden sesleniyorum, Seni çok seviyorum.

Dertleşmek istiyorsan 1 tuşla, birisine sarılmak istiyorsan 2 tuşla, eğlenmek için 3 tuşla, mutlu olmak için 4 tuşla, hepsini istiyorsan benim numaramı tuşla.

Ben seni, son Rondo bisküvimi verecek vede yolculuğa çıktığında arkandan Ülker çikolata yemeyecek kadar çok seviyoyum...

Sen sen ol kapı önünde aşk yapma , aşkın gözü kördür ama komsununki asla :)

Oğlum müjde sana iş buldum! Nasıl iş ,büfede yedigün vereceksin...

Mert hava yollarına ait 4260 sayılı sevgi uçağı o güzel kalbinize inmek için izin istiyor. eğer izin vermezseniz bu sevgi uçağı kamikaze dalışı yapacaktır...

Gecen gün düşündümdü, evet dedim ben seviyorum umarım sende seviyorsundur. Öyle ya kim sevmez ki dondurmayı ben bayılıyorum ya sen.

Bir elmanın iki yarısı gibisiniz. Yasam boyu bunu korumanız ve birbirinizi hep tamamlamanız dileğiyle... Mutluluklar.!

Yaşantınızın her günü bugünkü gibi sevgi dolu, mutlu ve heyecan dolu geçsin. Birbirinize hep bağlı kalın! Mutluluklar...


Acaba bir yerde oturup konusalım desem....kızar mı..?Yok canım...ya abisi varsa sorsam mı yok yok abisi yoktur...ya varsa..canım olsada nerden görecek sor lan sor ölmezsin,
Soruyom...Hee ne dersin. :)

Seni, Tc kanunlarının Aşk maddesi gereğince izinsiz kalbime girmeden dolayı ömür boyu kalbime hapis ediyorum...

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum:



Blog Arşivi