Msn ' de Af Dileme Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: Msn ' de Af Dileme Nickleri



18 Aralık 2007 Salı

Msn ' de Af Dileme Nickleri











Msn de af dilemek isteyenler için nickler

Yaptigim Onca Hatadan Sonra Senin Yuzune Bakacak Halim Kalmadi. Lutfen Bu Mesajla Birlikte Gelen Sevgimi Kabul Et Ve Beni Affet...

Sanirim Ozur Dilemek Icin Cok Gec Kaldim Ama Yine De Son Kez Sansimi Denemek Istiyorum: Ozur Dilerim.!

Sey.. Nasil Soylesem? Kelime Bulamiyorum.. Cok Zor Biliyorum... Soylemeliyim Artik... Sey... Dinle Bak. Ben Cok Uzgunum Olanlara. Yani Ozur Dilerim

Mesajim Yuregimin En Derin Kosesinden Geliyor.? Bu Nedenle Saka Mi Yapiyor Diye Dusunme Sevdigim? Kirginliklar Kalksin Istiyorum Biricigim. Ozurlerimi Kabul Et!

Biliyorum Hata Bende... Yaptigim Affedilecek Bir Sey Degil! Ama Yine De Yalvariyorum Sana N.olur Beni Affet.

ozur Dilerim Seni Aramadigim Icin. Ozur Dilerim Sensiz Gitmek Zorunda Kaldigim Icin... Ozur Dilerim Seni Orda Beklettigim Icin. Yaptigim Her Yanlis Icin Ozur Dilerim

Sozlerinden Belli, Kirmisim Seni Bilmeden... Bir Opucuk Versem, Sarilsam, Ozur Dilesem Affeder Misin Beni?

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum:



Blog Arşivi