En Komik Aşk Nickleri | Komik Msn Nickleri Avatarları
Komik Msn Nickleri Avatarları: En Komik Aşk Nickleri



16 Aralık 2007 Pazar

En Komik Aşk Nickleri











Acaba Fazla Selpak Varmıydı ? Birazcık aşık Olmuşumda ..

Askimizin suya dusecegini bilseydim Havlu olmayı tercih ederdim..

Sekerden evimiz tuzdan hayallerimiz vardi. Malesef Yağmur Yağaana kadar Yaşadılar.

Seni sevdim seveli basim belada seni dusunurken uyuya kaldim helada .

Para icin evlenme, Kredi Almayı dene Daha Caziptir ...

Butun kizlar cicek olsun, eğer ari olmazsam adam değilim..

Eline almis bir cicek sevecek sevmeyecek.. Ah, koca sersem cicek nerden bilecek.

Kara yollarinda degil de , senin kollarinda ölmek daha güzel ..

Birakip gittin beni... Seni unuttum sanma, zaman alismayi ogretti belki ama unutmayi asla...

Sabahlari kahvalti yapmiyorum cunku seni dusunuyorum. Oglenleri yemek yemiyorum cunku seni dusunuyorum.. Gece olunca uyuyamiyorum cunku acim.

Ben ona baktim, o bana bakti, simdi 5 cocuga bakiyoruz..

Dusen bir yaprak gorursen, Beni hatirla sevgilim, Biliyorsun seni ben Sonbaharda sevmistim. Imza: Copcu Riza.

Ona kalbimi verdim saklasin diye, salak buzdolabina koymus bozulmasin diye

Nicklerin Dewamı için >>>> Alemturka

0 yorum:



Blog Arşivi